[Vide0] “Jatuhnya Air Mata Seorang Lelaki Tanda Keikhlasan Persahabatan” – Bukan Senang nak Cari Kawan Macam Ni

Mempunyai sahabat adalah keberuntungan seseorang tetapi mempunyai sahabat yang susah senang dan ada untuk kita di kala susah dan senang itu susah nak dapat. Selalunya yang dipanggil sahabat itulah yang selalu ada untuk kita.

Terkini, sebuah video mengenai sahabat telah dimuatnaik di laman sosial. Video tersebut memperlihatkan seorang sahabat yang menangis apabila hendak balik ke tempat asalnya.

Video tersebut telah dimuatnaik oleh seorang pengguna di aplikasi tik tok yang menggunakan nama @fareast98. Air mata kesedihan kerana mungkin mereka tidak akan bersua lagi buat masa terdekat ini.

Menjengah ke ruangan komen, sahabat itu telah dipindahkan ke tempat baru dan disebabkan itulah sahabatnya itu berat hati untuk meninggalkan mereka yang menjadi sahabat dan keluarganya selama bertugas di sana.

Video:

@fareast98_

Jatuhnya Air Mata Seorang Lelaki Tanda Keikhlasan Persahabatan🥺 insyallah Ada Rezeki Kita Berjumpa Lagi Brother 😭 ##fypage ##fypdongggggggg ##fyp

♬ bunyi asal – Helmy_Zizan

Ramai netizen yang terharu dengan persahabatan mereka. Ada juga mendoakan semoga mereka juga diberikan sahabat yang menangis dan keberatan bila ketiadaan mereka.

Sahabat yang sejati sudah untuk dicari. Semoga persahabatan mereka kekal abadi dan silaturahim itu akan terjaga.

Komen Netizen:

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: MM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*