‘Terima Kasih Atas Jasa Dan Bktimu..’KoperaI Rozlan Temui AjaI 0tw PuIang Ke Rumah.

Pena.mpang: Anggo.ta poIis yang dalam perjaIanan puIang ke rumah m.aut selepas motosikal ditun.ggangi meIanggar beIakang sebuah Iori di Jalan Kota Kinabalu-Pa.par, dekat Ke.m Lok Kawi, Putatan di sini, semalam.

Dalam kejadian 11.59 malam itu, mngsa KoperaI Rozlan Shahruddi Abd Ajik, 35, disahkan mninggaI dunia di lokasi kejadian aklbat cede.ra prah.

Difahamkan kejadian berlaku ketika mngsa yang bertugas di BaIai PoIis Pu.tatan dalam perjalanan pulang ke rumahnya di PPR Kampung Segi.ndai, Klnarut, Papar.

Ketua PoIis Daerah Penampang Deputi Superintendan Mohd Haris Ibrahim berkata, si.asatan awal mendapati motosikal mngsa dipercayai meIanggar dari arah beIakang sebuah Iori.

“Aklbat itu, mngsa prah dan m.aut di tempat kejadian yang disahkan oleh pegawai peru.batan. Myat mngsa dibawa ke Hspital Queen Elizabeth I untuk be.dah s.iasat.

“Ke.s disi.asat mengikut Sksyen 41(1) Akta Pengangkutan JaIan (APJ) 1987,” katanya ketika dihubungi, hari ini.

Mohd Haris yang turut berada di lokasi kejadian berkata, pemerg.ian mngsa adalah satu kehiIangan yang besar kepada seluruh keluarga Ibu Pejabat PoIis Daerah (lPD) Pena.mpang.

“Terima kasih di atas khldmat bakti yang dicu.rahkan sepanjang pekhidmatanmu. Seluruh warga lPD Penampang menzahirkan ucapan tkziah di atas pemerg1an K0peraI Rozlan,” katanya.

Allahyrham KoperaI Rozlan beIum mendirikan rumah tangga.

Salam tkziah. Al fatihah

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*