Sampai DigeIar Vamp1re? Foto ‘Dulu Vs Sekarang’ Sofia Jane & Suami Tarik Perhatian Netizen

Tul4r di media sosial milik aktres veteran Datin Sofia Jane yang berkongsi gambar zaman mudanya bersama suami tercinta, dan gambar terkini di laman Twitternya semalam bagi meraikan ulangtahun perkahwinannya yang ke-26 tahun.

26 Tahun Bahagia Bersama Suami Tercinta

Menerusi perkongsian yang dimuatnaik di laman Twitter tersebut, Datin Sofia mengatakan hubungannya bersama suami sangat kuat dan merupakan salah satu asbab hubungan mereka kekal meski terdapat konfl1k dan perbezaan.

Foto – Twitter @MemHanyut

“Kami mempunyai ikatan yang baik. Saya fikir ianya salah satu sebab ia kekal meski terdapat perbezaan dan konfl1k. Selamat ulangtahun ke-26!”

Peminat Titip Doa Serta Ucapan Buat Sofia Jane Dan Suami

Melihat tweet pelakon legenda di laman media sosial tersebut, ramai dikalangan peminatnya menitipkan doa serta memberi ucapan tahniah atas ulangtahun perkahwinannya yang ke-26 tahun di ruangan komennya.

Foto – Twitter @MemHanyut

“Tahniah dan selamat menyambut ulangtahun perkahwinan. Semoga berbahagia hingga ke Jannah… Amin”

“Selamat menyambut ulangtahun perkahwinan kak. Moga kekal bahagia hingga Jannah.. Sampaikan salam pada abang ya. Sama cantik, sama kacak, sama padan”

“Bukti bahawa walaupun 26 tahun kahwin, Mem baru bertambah 5 tahun saja!”

Selain menitipkan ucapan tahniah, ramai dikalangan peminat aktres veteran ini meluahkan rasa terpegvn melihat wajah Datin Sofia yang tak makan dek usia dan kelihatan semakin jelita walaupun usia hampir mencecah 50an.

Foto – Twitter @MemHanyut

“Inilah seorang legenda yang aku kenal dari kecil sampai besar, sikit pun tak dimamah usia. Makin legend, makin cantik. Selamat menyambut ulangtahun ke-26”

“Cantik sis… Cantik manis. Semoga sentiasa sihat walafiat kak”

Peminat Minta Rahsia Kecantikan

Melihat aktres veteran ini tidak di makan dek usia, ramai yang meminta petua kecantikan pelakon legenda tanah air tersebut.

Dan Datin Sofia mengatakan tips kecantikan yang dilakukan adalah dengan menggunakan produk berasaskan tumbuh-tumbuhan, dirinya menggunakan pencuci muka, pelembap muka dan juga sunscreen.

Foto – Twitter @MemHanyut

“Saya menggunakan produk semula jadi tapi apa yang berkesan untuk saya tidak semestinya berkesan untuk anda. Teruskan mencuba apa yang dapat membantu kulit anda jadi lebih baik.

Sejujurnya ianya hanya pencuci, pelembap dan sunscreen. Saya tidak guna banyak. Saya guna produk kecantikan MV organik. Kalau bekalan habis, saya gunakan La Mav, di mana anda boleh dapatinya di farmasi M Plus.

Tapi lagi sekali saya katakan, produk jenama yang saya gunakan mungkin tak semua sesuai untuk anda melainkan sunscreen!”

Patutlah cantik sampai sekarang, ini rupanya rahs1a Datin Sofia Jane!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*