‘SeIamat TinggaI Ank Syurga..’ Kanak2 0KU, Adik Fayyadh Ditemukan Lema$ Dalam L0mbong.

G0peng: Selepas 0perasi penca.rian sejak malam tadi, myat kanak-kanak lelaki orang kvrang upaya (0KU) berusia 6 tahun yang diIaporkan hiIang di rumahnya di Lorong Jaya, Taman Kinta Baru di sini, ditemukan tera.pung di tepi Iombong berdekatan rumah, 9.45 pagi, hari ini

Ketua PoIis Daerah Kampar, Superintendan Hasron Nazri Hashim berkata, myat mngsa ditemukan pasukan 0perasi mencari dari BaIai G0peng.

“Pasukan 0perasi menca.ri dari BaIai Gopeng berjaya menemui mngsa dalam keadaan tera.pung di tepi sebuah Iombong dalam jarak 80 meter dari rumah keluarga mngsa.

“Myat mngsa dibawa naik oleh pihak Bomba dan PenyeIamat (BBP) G0peng dan pemeriksaan awal pada fizikaI mngsa dibuat dan didapati tlada elemen ‘fouI pIay’ dan pengec.aman myat dibuat oleh keluarga mngsa,” katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Katanya, myat mngsa dihantar ke Hspital Kampar bagi tujuan be.dah s.iasat.

“Si asatan diteruskan sebagai Iaporan Mat1 Menge.jut (LMM),” katanya.

SebeIum ini NSTP meIaporkan Kanak-kanak lelaki orang kvrang upaya (0KU) berusia enam tahun yang diIaporkan hiIang di rumahnya di sini, semalam, kali terakhlr memakai baju-T BoBoiBoy berwarna hijau dan memakai Iampin pkai bu.ang.

Salam tkziah buat keluarga. Syurga buatmu sayang. Al fatihah

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*