D0a Ebit Lew Jawab Teka-Teki, Intan Ladyana Sah HamiI

Desas-desus mengenai kehamilan pelakon Intan Ladyana, 39, mula menjadi bualan ramai orang selepas dia dilihat menutup bahagian perut dengan bantal dalam sebuah video.

Doa Ebit kant0ikan

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Harris Alif (@harrisalif)

Terbaru, aktor dan pengacara Harris Alif, 22, memuat naik sebuah rakaman video di Instagram (IG) yang menunjukkan dia bersama pend4kwah popular Ebit Lew.

Menginginkan doa untuk isteri tercinta, Ebit menitipkan kata-kata agar kebahagian rumah tangga pasangan tersebut kekal hingga ke akhir hayat.

Di samping itu, Ebit turut menyelit doa agar kandungan Intan dilindungi Allah serta dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah. Secara tak langsung, doa Ebit itu telah menjawab teka-teki mengenai berita keh4milan pemilik nama Intan Nurladyana Mohamat Yahaya.

Semoga Harris dan Intan sentiasa bahagia sampai bila-bila. Mudah-mudahan selamat insya-Allah kandungan anak soleh solehah dan buat kebaikan atas dunia ini.

Penuh ucapan tahniah

Hantaran tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada peminat dan juga rakan-rakan artis. Rata-ratanya meninggalkan ucapan tahniah serta mendoakan agar urusan Intan dan Harris dipermudahkan Allah.

Terdahulu, Harris memilih untuk tidak mengiyakan atau menidakkan khabar angin tentang keh4milan Intan.

Untuk rekod, Intan dan Harris mendirikan rumah tangga pada 5 Februari 2021. Perkahwinan pasangan selebriti itu menjadi perbualan netizen disebabkan jurang usia mereka iaitu 17 tahun.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Instagram @harrisalif via dnq

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*