“Tolong Doakan Ibu Saya..”- Keadaan Ibu Saya Sangat-Sangat Tidak Baik, Achey Minta Orang Ramai Doakan..

Pelawak Acey telah mengemaskini keadaan terkini ibunya, Ngaisah Haissan, 73, yang sedang berjuang mel4wan C0v1d-19 tahap empat.

Achey berkata, keadaan ibunya yang sedang men3rima rawat4n di H0spital Segamat, Johor itu juga berada dalam keadaan tidak baik.

Menerusi hantaran di Instagram (IG) kira-kira jam 7 pagi tadi Achey turut memohon doa buat ibu kesayangannya itu.

“Salam Subuh…Saya tau doa anda sangat padat ketika ini tapi jika ada ruang kecil dalam doa kalian yang kosong, dapatlah kiranya ruang doa itu diisi untuk mak saya.

“Buat masa ini keadaan mak sangat-sangat tidak baik,” katanya.

Terdahulu, Achey memaklumkan keadaan ibunya tidak memuaskan kerana tahap kesihatannya tidak st4bil dan diletakkan di wad st4ge 4 C0VID-19 untuk pemerhatian rapi.

Ibunya juga mengal4mi radang p4ru-p4ru dan dimasukkan ubat anti radang sehingga 14 hari, selain turut mengalami demam serta diberi antibiotik untuk menguatk4n badan juga terp4ksa tidur secara meni4rap.

Achey turut mended4hkan keluarganya mula dij4ngkiti v1rus berb4haya itu bermula daripada pelanggan yang membeli jualan mereka di tepi jalan.

Sehingga sekarang, seramai tujuh orang ahli keluarga dis4hkan p0sitif manakala dua lagi masih menunggu keputusan ujian calitan.

Tambah pemilik nama Mohd Nasir Hamzah, dia dan isteri, Nor Hasanah Yahaya tidak dij4ngkiti kerana tinggal di rumah keluarga mentua sejak insiden jatuh motosikal sehinggakan pat4h tangan kiri dan ret4k tangan kanan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*