“Syukur Dah Bukak Mata” -Shuib Beritahu Perkemb@ngan Terkini Abang Arw4h Siti Sarah

Terdahulu SELEPAS ditidurkan pada pagi Khamis akibat tahap oksigen menurun, keadaan abang Allahyarham Siti Sarah Raissuddin iaitu Ahmad Firdous diberitahu semakin mer0sot.

Adik iparnya yang juga pelawak Shuib Sepahtu berkata, Ahmad Firdous yang kini dirawat di unit rawatan rapi (ICU) Hospital Serdang berada dalam keadaan tidak baik.

“Semalam saya ada maklumkan di Instagram (IG) mengenai keadaan abang ipar yang dimasukkan ke ICU dan ditidurkan pada pukul 5 pagi.

“Kemudian pada pukul 11 pagi, kakak ipar hubungi dan beritahu keadaan Ahmad Firdous tidak berapa baik.

“Doktor memberitahu situasi dialami abang ipar hampir sama dengan arwah Siti Sarah… paru-paru abang ipar tidak baik,” katanya.

Shuib berkata demikian pada majlis tahlil dan bacaan Yassin untuk Allahyarham Siti Sarah yang dikendalikan secara virtual, malam Khamis.

Shuib atau nama sebenar Shahmira Muhamad berkata, hubungan Ahmad Firdous dengan arwah Siti Sarah sangat rapat dan berharap bacaan yasin dan doa yang diadakan dapat memberi kekuatan kepada abang iparnya mel4awan C0v1d-19.

Semoga Allah memberi kemudahan kepada abang ipar. Dia baik orangnya dan sangat rapat dengan arw4h.

“Semoga dengan bacaan Yasin dan doa pada malam ini abang ipar terus diberi kekuatan untuk bangun dan berjuang… InsyaAllah,” katanya.

Sementara itu Shuib memaklumkan dua kakitangannya turut disahkan posit1f C0v1d-l9.

Ahmad Firdous Dah Buka Mata

Melalui perkembangan terkini, abanag kepada arwah Siti Sarah telah pun kembali sedar. Shuib memanjatkan kesyukuran dan mengucapkan terima kasih kepada mereka yang mendoakan

Shuib juga mendoakan kepada mereka yang lain untuk turut sama kembali sihat dan dapat pulang untuk berjumpa dengan keluarga

“Allahuakbar!!! Allah Maha Besar!!! Syukur dah bukak mata!!! Terima kasih pd yg mendoakan..Tp kita sambung lagi doa utk yg lain yg sedang bertarung nyaw4,,kita nak semua org kembali sihat!!! Balik jumpa keluarga Amin  Syukur YaAllah”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber:MR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*