[Video] $baak, R4kan Artls Buat Majlis D0a SeIamat Dan Bcaan Yassin Untuk Siti Saarah.

Penyanyi, Siti Sarah diIaporkan masih beIum sedarkan diri dan memerIukan bntuan 0ksigen selepas ditldurkan semalam. Selain Sarah, Fazli Zainal juga dipercayai masih berada di hspital kerana mengaIami masaIah pernfasan selepas dijngkiti wbak C0vld-19.

Susulan daripada itu, penyanyi, Nora Ariffin telah mengadakan majlis doa seIamat dan bacaan Yasin secara ‘v1rtual’ untuk Siti Sarah dan Fazli Zainal. Majlis tersebut turut dihadiri oleh ramai rakan artis serta keIab peminat kedua-dua penyanyi tersebut.

Semoga mereka smbuh.

Alhamdulillah syukur pada Allah SWT di atas kesudian ramai rakan-rakan artis, penggiat seni, sahabat-sahabat dan peminat yang menyertai sesi d0a seIamat dan bacaan Yasin khususnya kepada @sitisarahraissuddin, @shuibsepahtu dan keluarga @fazli_zainal serta ramai lagi kawan-kawan yang sedang diu.ji.

Semoga Allah SWT memakbuIkan d0a-d0a kita, meyem.buhkan mereka yang saklt dan melindungi kita dari wbak c0vld-19.

Sebagai saIah seorang anak seni yang sangat mengenali Siti Sarah, Nora telah mengambil inisiatif untuk menganjurkan majlis tersebut. Menurut Nora, mereka hanya mampu berd0a dan berharap Siti Sarah dan Fazli Zainal kuat menghadapi du.gaan ini.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wan Aishah Wan Ariffin (@aishahjmm)

Nora turut memberi ucapan terima kasih buat semua rakan artis yang sudi meluangkan masa menyertai majlis tersebut. Tambah Nora, dia mem0hon ma.af kepada mereka yang tldak berpeluang menyertai majlis tersebut. Antara rakan artis yang dilihat menyertai majlis tersebut ialah Ellie Suriati, Nasir kumpulan Search dan Juliza Adzlizan.

Alr mata mengaIir.

Di samping itu, Ajak Shiro turut berkongsi satu video mengenai isterinya yang sedang membaca Yasin buat Siti Sarah.

Balik-balik kerja tadi terdengar suara orang baca Yasin. Rupanya ibu yang tengah baca. Bila ditanya je alr mata dia tvmpah. Katanya baca untuk kawan dia @sitisarahraissuddin . Ma.af kalau dia terem0si, sebab bulan ni sahaja 2 orang ahli keluarga wife saya prgi sebab c0vld-19.

Mungkin sebab tu dia jadi f0bia. Insyaallah d0akan yang baik2 buat @sitisarahraissuddin dan semua peskit c0vld-19. Semoga kita dismbuhkan dari segala penyaklt ini.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ajak Shiro (@ajakshiro)

Jelas Ajak, isterinya turut kehiIangan dua orang ahli keluarga dek kerana pndemik yang berlaku ini. Sebaik sahaja mendengar mengenai kisah Siti Sarah, Afifah dipercayai tldak dapat mena.han se.bak.

Semalam suami siti sarah, shuib mem0hon agar semua yang mengenali isterinya agar dihaIaIkan segala makan dan minum isterinya dan mem.aafkannya sekiranya ada buat saIah dan siIap. Perkongsian video tersebut ternyata men1tiskan alr mata kepada sesiapa sahaja yang melihatnya.

Video:

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Nora & Ajak Shiro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*