{VIDEO] Lelaki Pantas Selamatkan Belon Duit Terlepas, Netizen Pula Berdeb4r Tengok!

Memandangkan sekarang ini kita masih tidak dibenarkan pulang menziarahi keluarga di kampung, ramai yang mengambil inisiatif lain dalam menghargai orang tersayang. Contohnya memberikan kejutan seperti hadiah belon duit yang semakin mendapat sambutan ini.

Namun baru-baru ini, reaksi seorang lelaki yang pantas menyelamatkan belon duit yang hampir terlepas ini mencvri perhatian ramai. Video tersebut juga tular dikongsikan apabila ianya meraih empat juta tontonan setakat ini.

belon terbang

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu dilihat bersama-sama kedua orang tuanya yang menerima hadiah belon itu. Dalam masa yang sama, lelaki itu juga sedang mendukung anaknya yang masih kecil sambil memerhatikan mereka membuka hadiah tersebut.

Sebaik sahaja ikatan riben pada belon itu terbuka, belon tersebut terbang ke udara bersama-sama duit yang diikat bersamanya. Lebih mengejutkan, belon itu kemudiannya hampir saja terbang melayang selepas ikatan itu habis terlerai.

Lelaki itu kemudian dengan pantas segera melompat untuk menarik semula belon tersebut. Pada penghujung video, belon itu akhirnya berjaya diselamatkan membuatkan ramai yang turut sama lega melihatnya.

Di ruangan komen, reaksi pantas dari lelaki itu turut menerima pujian dari netizen. Namun ada juga yang mengakui turut sama rasa berdebar apabila melihat lelaki itu melompat menyelamatkan belon itu bersama-sama anak yang sedang didukungnya itu.

“Sakit j4ntung betul lah tengok surprise macam ni.”

lelaki pantas

“Dua benda buat aku berdeb4r kat sini.”

belon

“Sekali aku aku nak lompat wey…”

komen

“Aku pulak yang berdeb4r macam rasa terjatuh cinta.”

tik tok

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*