“Saya Minta Maaf, Saya Pun Taktau” -Kucing P!jak Al-Quran

Baru-baru ini perkongsian pelakon Nabila Huda menjadi perhatian ramai apabila memuat naik video sedang mengaji Al-Quran secara atas talian.

Menerusi video tersebut, Nabila atau lebih mesra disapa sebagai Abil dilihat lengkap bertelekung sambil ditemani kucingnya yang diberi nama Tora.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nabila Huda (@kupu_kupu)

Namun, apa yang mengundang rasa kurang netizen apabila kucingnya dilihat memijak Al-Qurang yang sedang dibaca Abil sebelum dia bertindak mengalih haiwan tersebut dari meja berkenaan.

Video Abil itu ditegur oleh netizen yang menasihatinya supaya mengalihkan kucing jika berlaku lagi kejadian tersebut serta berharap tidak membiarkan sahaja.

Menerima teguran dengan baik, Abil membalas komen nasihat berkenaan dengan mengatakan bahawa dia tidak tahu dan memohon maaf di atas perkara tersebut.

“Saya minta maaf puan saya pun tak tahu. Terima kasih atas info. Nanti saya minta maaf dengan Allah atas kesalahan saya dan kucing saya,” tulisnya.

Dalam pada itu, rata-rata netizen memuji Abil yang tidak melatah sebaliknya menerima teguran dengan baik dan membalas dengan berhemah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*