“Saya Kan JeI3s Dengan Muka Mat@ng” -Wanita P@srah DilabeI 45 Tahun

Orang kata, umur perlu seiring dengan penampilan fizikal. Tapi ada juga individu yang dilihat lebih matang berbanding usia sebenar atas beberapa faktor seperti genetik, gaya hidup, solekan dan sebagainya.

Seperti orang wanita ini, dia agak kecewa apabila terdapat netizen menyamakan wajahnya dengan golongan berusia 40-an sedangkan baru menginjak 24 tahun.

Menerusi sebuah video di platform TikTok, Ilyana Zulhuda hanya mampu merakam wajahnya dan memberikan emoji ‘menang!s’ sebagai respon terhadap netizen tersebut selepas dikr!tik kelihatan lebih berusia.

“24 tahun tapi wajah 45 tahun” – Netizen

@ilyanazulhuda1

Balas kepada @alongkhai09 alaaaa 😭😭😭😭

♬ bunyi asal – Ilyana Zulhuda

“Alaaaa 😭😭😭😭,” balas usahawan butik kaftan itu.

Difahamkan, wanita berasal dari Kuantan itu memiliki seorang cahaya mata lelaki. Namun, tidak dapat dipastikan mengenai status perkahwinannya kerana ada menghasilkan video ‘bakal menantu mak awak’.

“Ada ke yang nak buat menantu?” – Ilyana

@ilyanazulhuda1

Ada ke yang nak buat menantu ? 🤭 ##fyp ##fypmenantumakawak ##fypmalaysia ##fypbakaljodoh ##fyptiktok ##fypviral ##fypbusiness

♬ bunyi asal – Ilyana Zulhuda

Meninjau ke ruangan komen, ramai menasihati wanita tersebut supaya meng@baikan sahaja krit!kan itu dimana Ilyana tetap nampak cantik selain meng@nggap umur hanya sekadar angka.

Tak k!sah, janji lawa!

Kalau muka m@tang, masa tua tetap ‘maintain’

Rileks je! Orang dengk! la tu

Aku pun nak komen macam tu, tapi t@kut kec!k hati

Biar betul 24?

Biarlah apa tanggapan mereka, asalkan kita tahu menguruskan diri & tak menyak!ti hati orang lain. Baru la tenang je hidup kan!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: TikTok Ilyana via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*