“Baru Nak Buat Kejut@n, Tapi Lain Pula Yang Jadi” -Pemuda H!ba Pintu Dibuka Sk@ndaI Kekasih

Setiap pasangan yang bercinta pasti gembira apabila mendapat kejvtan daripada buah hati tersayang. Lebih-lebih lagi jika yang berniat memberikan kejvtan seperti surpr!se birthday itu datangnya dari lelaki..

Eff0rt sebegitu sentiasa dinantikan oleh setiap anak muda terutamanya kaum wanita kerana merasa dih@rgai sekali.

Nak buat kejvtan tapi diri sendiri yang terkejvt..

Namun, berbeza dengan perkongsian pemuda menggunakan nama akaun TikT0k @bulevotanoffical2 apabila perancangannya membawa kek ulang tahun dan membuat kejvtan untuk kekasihnya dibalas dengan rasa kec3wa apabila wanita berkenaan ada bersama lelaki lain

Video:

Dah siap2 record nak letak dekat IG momen kejvtan

Video tersebut dirak@m tanpa seng@ja ketika dia menyalakan lilin dan membuat rakaman untuk momen itu bagi dimuat naik ke IG story.

Ternyata apa yang diranc@ng tidak sama seperti yang diimpikan kerana yang membuka pintu rumah kekasihnya adalah sk4ndaI wanita itu.

Kec3wa rupanya kekasih ada sk4ndaI lain

Menurutnya lagi, kekasihnya yang melihat dia membawa kek hari jadi hanya mampu terdiam dan tidak berdaya berbuat apa-apa kerana sudah ‘tertangkp’ mempunyai hubungan lain di belakangnya.

Jadi pemuda itu hanya mengucapkan terima kasih dan berlalu pergi dengan air m@ta yang mulai berk@ca-kaca selepas mengetahui dirinya dikhi4nati.

Perkongsian video di aplikasi TikT0k pemuda itu telah ditonton lebih daripada 4 juta views walaupun baru sehari ia dimuat naik.

Masing-masing men!nggalkan k0men dengan mengakui seb@k mendengar kisah pemuda itu dan mend0akan agar dia mendapat wanita yang lebih baik daripada kekasihnya yang cur4ng tersebut.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: NC

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*