“Nama Aku Wawa, Wahid Enterprise. Kau Tanya Aku Siapa Kan?” -Parodi Wanita Mak! P0lis

Video seorang wanita yang memaki h@mun anggota p0lis di satu sekatan jalan raya (SJR) di Kota Kinabalu, baru-baru ini masih lagi menjadi perhatian warganet di media sosial.

Difahamkan, wanita dikenali sebagai Wawa itu dis@man berkaitan cukai jalan dan insurans kenderaan yang tidak diperbaharui selain mend@kwa bahawa dia dis!ndir oleh anggota p0lis berkenaan.

Terbaru, aktres Wawa Zainal menghasilkan parodi sebahagian dialog daripada video tular itu sambil dirakam oleh suaminya yang juga aktor Aeril Zafrel.

@aerilzafrel8

Korang tak tahu aku sapa kan??

♬ original sound – Lojer Michael

“Nama aku Wawa, Wahid Enterprise. Kau tanya aku siapa kan?,” ‘miming’ aktres berusia 30 tahun itu sambil menunjukkan produk kosmetik jenamanya.

Walaupun hanya berdurasi lima saat, video yang dimuat naik di platform TikTok milik suaminya itu meraih hampir 820,000 tontonan serta dihujani ribuan komen netizen.

Rata-rata penonton meluahkan rasa terhibur apabila melihat parodi tersebut serta mengakui inilah Wawa yang dikenali mereka berbanding Wawa pemilik Wahid Enterprise itu.

Ni baru la kenal…

Laju buat kerja!

Wawa yang ni cantik, sopan…

Menurut laporan media, p0lis Sabah akan memanggil wanita itu bagi membantu siasatan berhubung dakw@an yang dilemp@rkan terhadap anggota p0lis yang bertugas ketika kejadian.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: TikTok Aeril Zafrel

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*