Ditegvr Tudung Makin Pendek Sejak Kurvs, Zulin Aziz Tak Mel@tah – “Doakan Baik2 OK”

Pelakon dan pengacara Zulin Aziz pernah mengejutkan peminat dengan perubahan penampilannya setelah berjaya menurunkan berat badan dengan ketara suatu ketika dahulu.

Sejak itu, pemilik nama Farah Azleenda Abdul Aziz menjadi bualan para netizen lebih-lebih lagi apabila ada yang memberi komen mengatakan dirinya sering memakai tudung pendek dan tidak menutupi bahagian dada.

Netizen tegur tudung makin pendek

Namun begitu, wanita berusia 32 tahun itu sedikit pun tidak melatah malah dia memberi respon yang baik terhadap tuduhan tersebut.

Gemuk atau kurus, Zulin masih orang yang sama

 

View this post on Instagram

 

A post shared by زولين عزيز (@zulinaziz)

“Orangnya masih sama. Saya gemuk ke kurus ke, saya pakai tudung semua jenis. Labuh ada, pendek ada. Saya ni memang begini tapi tak semestinya terus begini,” jelas Zulin.

Menurut Zulin, walaupun dirinya telah mengurangkan berat badan namun dia masih lagi Zulin yang sama dan cuba memperbaiki penampilannya dari masa ke semasa.

Di samping memohon doa orang ramai, Zulin turut mengucapkan terima kasih kepada individu yang menegur pemakaiannya.

Terima kasih doakan & tegur

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mendoakan agar bintang drama Penjara Janji itu bertudung dengan sempurna suatu hari nanti.

Sementara itu, ada juga yang berasa kasihan terhadap Zulin kerana ada sahaja golongan yang suka mencari kesalahan wanita itu.

Kami doakan Zulin bertudung dengan sempurna

Kesian, pasal tudung pun jadi hal

Doa yang baik2, kita manusia biasa

Moga sentiasa dalam lindungan Allah

Nak jadi isteri solehah kena mula dari sekarang

Hijrah ke arah lebih baik kak

Terdahulu, netizen menuduh Zulin menjual cerita sedih di laman sosial untuk kurus dan seterusnya tampil dengan produk keluarannya sendiri.

Mereka mempertikaikan produk ini kerana terdahulu Zulin ada berkongsi bahawa dia mengamalkan gaya hidup yang sihat untuk menurunkan berat badan.

Sumber: Instagram Zulin Aziz

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Oh My Media

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*