Anak N@fi Isa Samad Men!nggal Dun!a

Seremban: Anak kepada bekas Pengerusi Felda Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad, menaf!kan khabar angin yang mengatakan bapanya men!nggal dunia, malam ini.

Mohamad Najib Mohd Isa yang juga Ketua Pemuda Umno Port Dickson ketika dihubungi Bernama memaklumkan perkara itu dan menyatakan bapanya kini masih sihat.

“Saya difahamkan ada audio yang terseb@r mengenai berita ayah (meningg@l dunia), semua itu tidak betul, ayah saya sihat walafiat.

“Kita doakan untuk beliau dan kita semua dipanjangkan umur, murah rezeki, selamat daripada sebarang f!tnah dan pengani@yaan,” katanya.

Mohd Isa, 72, pernah menjadi Menteri Besar Negeri Sembilan selama 22 tahun sejak 1982, selain turut menjadi Ketua Umno Teluk Kemang sejak 1978 hingga 2017.

Malam ini tvlar satu audio berdurasi 47 saat di aplikasi Whatsapp, yang mend@kwa bek@s pemimpin Umno itu men!nggal dunia kira-kira jam 8 malam tadi.

Sebelum ini, khabar angin mengenai kemat!an Mohd Isa itu pernah dilaporkan pada 2018 dan 2019, bagaimanapun perkara tersebut dinaf!kan isterinya Puan Sri Bibi Sharliza Mohd Khalid.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Diari Maklumat

Sumber : Hmetro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*