“Happy With My B0dy” Makin Cantik Lepas Bercer@i, Zarina Anjoulie Lakukan Pembedahan Buang Lemak

Setiap wanita mestilah mahu yang terbaik buat dirinya, nak jadi cantik dan sihat tubuh badan.

Jadi disebabkan itu pelakon Zarina Anjoulie mengambil keputusan untuk membuat rawatan sedut lemak di kawasan pipi, peha serta bahagian lengannya.

Selepas bercerai, Zarina atau lebih mesra dengan panggilan Anju ini dilihat lebih menghargai diri sendiri dan banyak menghabiskan masa bersama diri sendiri daripada memikirkan soal kesedihan akibat kegagalan rumah tangga yang dialami olehnya bersama dengan bekas suami.

Menerusi posting di laman Instagram, tanpa berselindung Anju sendiri mengakui bahawa beliau membuat rawatan lipo perut, peha dan lengan bagi mengecilkan bahagian tersebut tanpa perlu penat untuk bersenam.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1)

Dalam masa yang sama, para penyokongnya di Instagram turut meninggalkan komen tentang perubahan pada bentuk badan Anju sendiri.

Lebih-lebih lagi selepas beliau nampak lebih bahagia walaupun kebiasaannya orang lain selepas bercerai akan melalui satu fasa edih tapi tidak dalam kamus hidup Anju.

Bukan itu sahaja, beliau turut memuji sikap jujur dalam diri Anju yang dilihat tidak teragak-agak untuk memberitahu kebenaran tentang cara beliau untuk menurunkan berat badan iaitu dengan melakukan pembedahan buang lemak.

Mungkin apa yang ditunjukkan di media sosial bukan lah apa yang dirasai olehnya ketika ini, iya lah takkan nak tunjuk rasa sedih setiap masa kan?

Apa pun, semua Anju lebih bahagia dengan kehidupan yang sekarang bersama anak dan keluarga yang tercinta.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*