Awas! Sc@mmer Menyamar Jadi Ibu Bapa Mawar Karim Minta ‘Transfer’ Duit

BEKAS isteri pelakon Fizo Omar, usahawan Mawar Karim mengingatkan mana-mana individu yang mengenali ibu bapanya agar tidak terped@ya dengan takt!k sind!ket penipuan atau sc@mmer yang mengg0dam telefon bimbit orang tuanya.

Menerusi perkongsian di Instagram, Mawar, 32, mendedahkan individu yang meny@mar sebagai ibu bapanya iaitu Aminuddin dan Faridah akan mem!nta wang daripada kenalan yang berada dalam senarai WhatsApp mereka.

“Kepada sesiapa yang mengenali kedua ibu bapa saya, Aminuddin dan Faridah, telefon bimbit ayah dan ibu saya kena g0dam.

“Sc@mmer ada minta yang kononnya berlakon jadi ibu bapa saya, guna nombor telefon mereka untuk minta transfer duit ke akaun sc@mmer.

Perkongsian Mawar di Instagram Story.

“Diharapkan kalian yang kenal ibu bapa saya jangan sesekali percaya pada WhatsApp tersebut dan jangan terpedaya untuk transfer duit,” katanya.

Menurut Mawar, dia dan ibu bapanya mengambil serius perkara ini dan akan membuat lap0ran pol!s agar tindakan lanjut boleh diambil terhadap individu tidak bert@nggungjawab tersebut.

Diharapkan kalian yang kenal ibu bapa saya jangan sesekali percaya pada WhatsApp tersebut dan jangan terpedaya untuk transfer duit.
MAWAR KARIM
USAHAWAN

“Kami memandang ser!us perkara ini… kami akan buat lap0ran untuk tindakan lanjut kepada sc@mmer yang tidak bert@nggungjawab.

“Harap maklum. Kerjasama kalian amat kami hargai,” katanya.

Mawar bersama anak tunggalnya, Wan Maryam.

Untuk info, Mawar mendirikan rumah tangga dengan Fizo atau nama sebenar, Wan Hafizol Wan Omar, 36, pada November 2013 namun disahkan bercerai pada 10 Julai 2019.

Hasil perkahwinan, pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Wan Maryam yang kini berusia empat tahun.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*