China Dipercayai Gandakan Pengeluaran Topi & Baju ‘B0ycott China’ Atas Permintaan Tinggi Di India

Menurut sumber Digitalalphablet, Perdana Menteri India, Narendra Modi menyeru kepada rakyatnya untuk terus menyokong produk keluaran lokal bukan daripada China.

Namun, China dipercayai telah ,menghasilkan barangan seperti Topi dan T-shirt yang mempunyai perkataan “B0ikot China” kerana mereka menjangkakan peningkatan penjualan yang tinggi di India.

Seperti mana kita tahu, satu dunia dijangk1ti w4bak C0vid-19 yang bermula daripada satu wilayah di China. Justeru itu, kerajaan India dan China sedang berdepan dengan satu kr1sis perhubungan atau juga dikenali sebagai L1na of Actual Control (LAC).

India dan China telah menghantar pasukan tenter4 negara masing-masing untuk menjaga sempadan dan keteg4ngan sedang memunc4k. Oleh itu, China telah meramalkan penjualan kempen boikot China akan meningkatan kepada jutaan ringgit.

Oleh yang demikian, China telah menghasilkan topi dan baju di India sebagai sebahagian daripada kempen b0ikot tersebut, hanya untuk meraih keuntungan.

Bahkan, usaha ini dapat membantu pengusaha kecil yang terk4ndas kerana w4bak C0vid-19 yang mel4nda di seluruh dunia. Kini, pakaian tersebut sudah masuk ke dalam perniagaan di India.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Siakap Keli

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*