Wallahi Wabillahi Watallahi, Saya akan lepaskan Jawatan – Syed Saddiq

MALAYSIA: Bekas Menteri Belia dan Sukan Malaysia, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman dikatakan telah membuat sump4h l4knat bahawa belia tidak takut. Katanya:

Wallahi, wabillahi, watallahi.” Saya tidak takut” – Syed Saddiq

“Sekiranya Suruhanjaya Penceg4han R4suah Malaysia berjaya membuktikan bahawa ada salah guna kuasa, penye1ewengan dari pihak saya, maka saya akan jadi orang pertama yang akan letak jawatan”

Menurut sumber MYKMU, kena kena fahami betul-betul apa yang cuba dikatakan oleh Syed Saddiq ini adalah sekiranya SPRM benar-benar jumpa bukti yang dia ada melakukan kesalahan atau penye1ewengan maka dia akan letak jawatan.

Itu bukanlah sump4h l4knat yang dia mengaku tiada penye1ewengan. Namun itu adalah sump4h untuk dia meletak jawatan sekiranya bersalah. – Tulis MyKMU.

Lagi pun Syed Saddiq sepatutnya tidak perlu lagi letak jawatan kerana dia sudah pun dipec4t keluar oleh rakyat dan partinya sendiri.

Rakyat Malaysia diminta bersabar untuk menunggu keputusan daripada Suruhanjaya Penceg4han R4suah Malaysia berhubung salah guna kuasa Armada dan penye1ewengan yang telah berlaku dalam kelab tersebut.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber : Rentas Kini

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*