Datin Shahida kongsi gambar kahwin, tapi komen Bonda Rozita paling win! “Lelaki memang poyo, kali 18 tak da rasa apa..”

Setelah 13 tahun mendirikan rumah tangga, Datin Shahida ada berkongsi gambar ‘throwback’ pernikahannya di Instagram.

Menurutnya, perkenalan antara mereka sangat singkat sebelum mendirikan rumah tangga.

“tetiba gambar di keluar kat FB… kenal tahun 2006…2007 kahwin…… ,2008 dapat @ammarahyan_terlajaklaris …tapi @aliffsyukriterlajaklaris yg ajak saya kahwin walaupun umur dia 19 tahun waktu🤣🤣…baru nak masuk 20 tahun….siap datang jumpa mak saya cakap ‘saya nak kahwin dengan ida’…..

waktu kahwin ni umur saya 22 tahun dan @aliffsyukriterlajaklaris 20 tahun….sekarang saya dah 34 tahun dan dia 32 tahun😅 saya tua 2 tahun

Pastu mak saya cakap kalau dah suka kahwinlah…elok la ada orang nak…..kalau jual mahal sangat esok2 x ada orang nak baru tahu!!!

Kesimpulannya nasib baik @aliffsyukriterlajaklaris nak kat saya!!! kan….untung la kan🥰🥰

Masa ni saya selalu jadi model butik pegantin syahirah….rezeki saya waktu nikah dan sanding baju saya pun mereka sponsor…..yg jadi mak andam waktu ni pula kak @yatie_sendayutinggi“, tulisnya.

 

 

View this post on Instagram

 

tetiba gambar di keluar kat FB… kenal tahun 2006…2007 kahwin…… ,2008 dapat @ammarahyan_terlajaklaris …tapi @aliffsyukriterlajaklaris yg ajak saya kahwin walaupun umur dia 19 tahun waktu🤣🤣…baru nak masuk 20 tahun….siap datang jumpa mak saya cakap ‘saya nak kahwin dengan ida’….. . waktu kahwin ni umur saya 22 tahun dan @aliffsyukriterlajaklaris 20 tahun….sekarang saya dah 34 tahun dan dia 32 tahun😅 saya tua 2 tahun . Pastu mak saya cakap kalau dah suka kahwinlah…elok la ada orang nak…..kalau jual mahal sangat esok2 x ada orang nak baru tahu!!! . Kesimpulannya nasib baik @aliffsyukriterlajaklaris nak kat saya!!! kan….untung la kan🥰🥰 . Masa ni saya selalu jadi model butik pegantin syahirah….rezeki saya waktu nikah dan sanding baju saya pun mereka sponsor…..yg jadi mak andam waktu ni pula kak @yatie_sendayutinggi

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Melihat di ruangan komen, ramai yang memberi reaksi pada perkongsian itu temasuk ibu mertuanya sendiri, Bonda Rozita.

Komen Bonda Rozita telah menarik perhatian ramai yang rata-rata terhibur dengan pendedahan tersebut.

Sumber: Instagram Datin Shahida

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*