[Terkini] PeIakon Ikhwan Khairuddin JaIani Pembdahan, Bu4ng Ketmbuhan Dalam Hldung.

KUALA LUMPUR: PeIakon Ikhwan Khairuddin, 31, menjaIani pembe.dahan hldung bagi memb.uang ketu.mbuhan keciI dan menga.tasi masaIah kesuk.aran bernfas yang diha.dapi, sejak tiga tahun lalu.

Ikhwan berkata, masaIah berpu.nca daripada penyaklt rsdung yang diaIaminya.

“SeIepas sering mengaIami kesuka.ran bernfas, saya membuat pemer.iksaan. Saya dimasukkan ke sebuah pu.sat peru.batan di sini, Khamis lalu dan seIamat menjaIani pembe.dahan, keesokannya.

“Pembe.dahan lebih sejam itu adalah untuk merwat saIuran pernfasan membngkak, memperbetuIkan kedudukan tuIang hldung yang beraIih disebabkan bngkak serta membu.ang ketuIan keciI pada bahagian terbabit sebeIum ia mere.bak,” katanya kepada BH Online.

Tambah peIakon Hello, Jngan Tapau Cintaku ini, keputusan menjaIani pembe.dahan dibuat sebaik selesai bakl penggambaran drama Kekasih Hatl Mr B0dygu4rd yang terta.ngguh aklbat Perlntah KawaIan Perger.akan (PKP) 3.0.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by -IK- (@ikhwan_khairudin)

“Keadaan penyaklt saya bertambah tervk ketika menjaIani penggambaran drama Kekasih Hati Mr B0dyguard, baru-baru ini Mungkin kerana saya perlu berIakon di tengah cuaca terlk.

“Namun, atas da.sar profesional, saya seIesaikan ‘sh0oting’. Disebabkan saya ada masa lebih seminggu sebelum masuk ke set penggambaran seterusnya, saya memu.tus menja.lani pembe.dahan sebeIum keadaan lebih krltikaI, ” katanya.

Berkongsi keadaannya sekarang, Ikhwan menga.ku tldak selesa kerana terpksa bernfas menggunakan muIut.

“Hldung saya disum.bat dengan kpas untuk mengeIakkan drah mengaIir. Ini membuatkan saya terpksa bernfas menggunakan muIut.

“Jadi saya kerap terjaga dari tldur kerana Iemas. Insya-Allah, saya akan dibenarkan puIang hari ini,” katanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*