[VIDEO] “Nikoh Jelaa Dato” Vida Meng4ku Pern4h B4ling Selipar Dekat Iqbal, Netizen Dah Mvak Dengan Drama

Kemelvt yang melibatkan usahawan kosmetik Datuk Seri Vida dengan bekas pembantu peribadinya, Iqbal Zulkefli masih belum menemui jalan penyelesaian.

Terbaru, Vida, 49, menerusi Instagram (IG) miliknya mengakui pernah melakukan kekerasan sewaktu Iqbal bekerja dalam syarikat miliknya.

Kata pemilik nama Hasmiza Othman, dia pernah memb4ling selipar pada usahawan berumur 27 tahun itu sekaligus menafikan dia seorang wanita yang lembut.

Iqbal ikhlas menerima saya seadanya.. terima anak saya, Cik B dan Kacak. Dia tel4n semua perangai saya. Saya bukan orang yang lembut tapi dia terima saya.

Kalau tak kena (ada isu) saya m4rah. Saya baling selipar. Tapi di saat dia dih1na.. mana saya? Saya tak hilang tapi saya banyak berdoa.

Perkongsian video itu telah dipenuhi dengan komen-komen warganet yang sudah ‘naik meny4mpah’ dengan drama yang tiada penghujung.

Ada juga segelintir yang menganggap pelantun lagu I Am Me telah mempermainkan hati dan perasaan bekas pembantunya itu. Namun, masih ada dalam kalangan netizen yang mendoakan agar urusan perkahwinan Vida dan Iqbal dipermudahkan Allah.

Terdahulu, hubungan Vida dan Iqbal menjadi perhatian ramai apabila dikatakan bakal berkahwin pada Disember ini. Namun, situasi menjadi tegang selepas Cik B berker4s tidak merestui.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: oh bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*