‘Lebih Sebulan Tahan S4kit Sampai Tak Tidur, Akhirnya Saya MengaIah’ – Elyana

Lebih sebulan menahan s4kit dan tidak boleh tidur seperti individu yang lain, penyanyi, Elyana akhirnya dimasukkan ke h0spital hari ini.

Saya mengal4h

Lebih sebulan menahan s4kit sampai tak tidur. Akhirnya saya mengalah. Hari ni masuk p4inkill3r, st3r0id dan ambil d4rah. C0vld test memang wajib. Esok check j4ntung. Lusa buat Pet Scan. Seterusnya Chem0therapy. Bismillahirrahmannirrahim. You can do it Nana!!!

Bagi yang mengikuti perkembangan Elyana sebelum ini, pelantun suara ‘Tak Tercapai Akalmu’ ini pernah menjalani r4watan radi0terapi selama 10 hari di sebuah h0spital swasta di Selangor. Setelah selesai radi0terapi, Elyana mengakui bahawa dia perlu berjumpa dengan doktor bagi membincangkan mengenai r4watan kem0terapi pula.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nana Emrizal (@elyanaofficial1)

Sepanjang berada di rumah, Elyana memberitahu bahawa dia terp4ksa men4han s4kit sehingga tidak dapat untuk tidur.

Terbaru, Elyana memberitahu bahawa dia sudah mengal4h dan perlu dimasukkan ke h0spital dengan segera. Ujar Elyana, sebelum melakukan kem0terapi dia terp4ksa melalui beberapa proses yang wajib dilakukan oleh setiap pes4kit k4ns3r.

Moga terus kuat

Di ruangan komen, rata-rata rakan artis dan netizen berdoa agar Elyana terus kuat dan berjuang untuk mel4wan penyak1tnya itu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*