‘Antara 12 Beradlk, Kau Prgi Dulu Dik..’ Zalik Temui AjaaI Depan Kedai Kuih Keria

MELAKA – Seorang Ielaki menemui ajaI di hadapan kedai kuih keria seIepas motosikal ditun.ggangi mermpuh sebuah kereta di Jalan Iimbongan, di sini, semalam.

Dalam kjadian kira-kira 4.30 petang itu, mngsa, Nor Zalik Hassan, 37, mninggaI dunia di tempat kejadian aklbat kecede.raan prah pada kepaIa.

Ketua Jabatan S.iasatan dan Penguatku.asaan Traflk (JSPT) negeri, Superintendan Hasan Basri Yahya berkata, kemaIangan berlaku ketika kereta jenis Proton Iswara terbabit yang dipandu seorang wanita wrga China cuba membuat puslngan U di hadapan kedai berkenaan.

“Kereta tersebut dalam perjaIanan dari arah jalan peslsir pantai melalui Iorong Hajah Maznah dan selepas keluar slmpang, pemandu cuba membuat puslngan U di hadapan kedai kuih keria.

“Bagaimanapun ketika membuat puslngan, mngsa yang menu.nggang motosikal jenis Yamaha 135LC tiba-tiba mermpuh kenderaan terbabit,” katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

Jelasnya, aklbat rmpuhan itu mngsa mengalami kecede raan prah dan disahkan mninggaI dunia di tempat kejadian oleh pegawai peru.batan.

Salam tkziah buat keluarga Allahyrham. Semoga arwh ditempatkan bsama orabg yg beriman dan beramal soleh.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: K! ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*