“Ketika Dapat Tahu Sebesar 6cm” -Cy$t Dalam Pervt Membengk4k Sehingga 11cm, Tiga Bulan Ibu Syafiq Farhain Tanggvng Der!ta

TIGA bulan meng4du sak!t pervt, ibu kepada penyanyi Syafiq Farhain iaitu Napisah Muhammad disahkan mempunyai ketvmbuhan cy$t dalam pervt.

Bagaimanapun, Syafiq, 27, bersyukur ibunya yang berusia 56 tahun itu selamat menj4lani pembed4han di Hospital Sultanah Nur Zahirah Hospital, Kuala Terengganu pada pagi Selasa.

“Tiga bulan lepas ibu mula rasa sak!t pervt, lengvh-lengvh badan… ketika itu sudah buat pemeriksaan di klinik swasta, tapi doktor beritahu tidak ada apa yang ser1us.

“Bagaimanapun, ibu masih r4sa sak!t dan kami buat keputusan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar.

“Ketika itu baru kami dapat tahu, dalam pervt ibu ada ketumbvhan cy$t sebesar enam sentimeter dan semal4m sebelvm dibed4h cy$t dah membesar ke 11 sentimeter,” katanya kepada mStar.

Anak kepada penyanyi Allahyrham Saleem Iklim ini berkata,, ibunya bimbang dan terlalu banyak berfikir sebelum menjalani pembed4han.

Semalam sebelum dibed4h cy$t dah membesar ke 11 sentimeter.

SYAFIQ FARHAIN

PENYANYI

Penyanyi yang popular dengan lagu Sayang Maafkan Aku ini berkata, dia juga bersyukur apabila dapat bertemu ibunya baru-baru ini.

“Saya harap ibu kuat… sebab dia seorang yang suka berfikir. Kadang-kadang dia suka termenung mungkin sebab ibu tidak pernah ada sak!t lain. Jadi apabila dapat tahu ada ketumbvhan ini dia agak bimb4ng sedikit.

“Alhamdulillah, saya dapat jumpa ibu sebelum dia masuk w4d dan hari ini saya berdoa dari jauh. Pagi tadi juga kami sekeluarga sempat adakan bacaan Yaasin untuk ibu.

“Saya harap peminat juga dapat doakan semoga urusan ibu saya dipermudahkan,” katanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*