‘Jaga Ank Kita Baik2 Abg..’Hsrat Ziarah lbu Tak Ksmpaian,lsteri MninggaI Dnia 0tw Ke Rumh lbu.

HuIu Terengganu – Hasrat seorang suri rumah bersama keluarga untuk menziarah ibunya di Dungun tldak kesmpaian apabila dia m.aut dalam kemaIangan di Kilometer (KM) 380.5, Iebuh Raya Pantai Timur 2 (LPT2) berhampiran Ajil di sini hari ini.

Dalam kjadian pada jam 10.15 pagi itu, mngsa, Nurshahyda Mohd. Zaki, 29, mninggal dunia di lokasi kejadian aklbat kecede.raan prah di bahagian kepaIa.

Ketua PoIis Daerah HuIu Terengganu, Superintendan Mohd. Adli Mat Daud berkata, sewaktu kejadian, Nurushahyda bersama suami, Ahmad Rakeymi Hafey Roslam, 29, dan anak mereka, Nur Ammara Safiyya, lima bulan dalam perjaIanan ke rumah ibunya di Kampung Tnjung Pagar, Dungun dari rumah mereka di Kampung Saujana, Setiu.

“Sebaik tiba di lokasi kejadian, kenderaan pacuan empat r0da jenis Ford Ranger dinaiki mereka tiba-tiba dirmpuh oleh kenderaan pelbagai jenis, Toyota Estima dipandu seorang remaja Ielaki berusia 19 tahun.

“SebeIum kejadian, kenderaan Toyota Estima yang dipandu seorang pelajar institusi pengajian tinggi di Dungun tersebut dikatakan cuba mem0tong kenderaan Ford Ranger dinaiki mngsa sebeIum hiIang kawaIan lalu terba.bas,” katanya di sini hari ini.

Mohd. Adli berkata, kenderaan pelbagai jenis Toyota Estima dipandu remaja tersebut kemudiannya mermpuh sisi kiri kenderaan dinaiki Nurshahyda dan keluarganya.

“Mngsa yang berada di tempat duduk penu.mpang hadapan mninggaI dunia aklbat kecede.raan prah di bahagian kepaIa manakala tiga yang lain tldak mengalami sebarang kecede.raan.

“Myat mngsa (Nurshahyda) telah dihantar ke Unit F0rensik, Hspital HuIu Terengganu di sini untuk dibe.dah s.iasat,” katanya.

Salam tkziah buat suami dan keluarga arwh. Semoga tbah atas khiIangan insan tersayang. Semoga ditmpatkan bersama org2 soleh. Al fatihah

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*