”Sekali Pandang, Macam Gadis Jepun,” Kecantikan Anak Datuk Ramli MS Tarik Perhatian!

Sekali pandang, macam gadis Jepun. Cantiknya Nadiah Ramli! Selamat bergelar isteri pada 21 Februari lepas, Nadiah merupakan anak perempuan kepada pengarah muzik terkenal, Datuk Ramli MS.

Pernikahan Nadiah terp4ksa diadakan secara sederhana ketika memandangkan situasi Cov1d-i9 namun tetap meriah dengan kehadiran ahli keluarga terdekat yang menjadi saksi hari bersejarah dia dan suami tercinta, Taufiq Nadzri.

Berkongsi perkenalan awal dengan suami kepada followers di Instagram, Nadiah menjelaskan mereka mula mengenali di antara satu sama lain kira-kira empat tahun lepas iaitu pada hujung tahun 2017.

Ketika itu Nadiah mengambil khidmat Taufiq sebagai jurugambar profesional. Inilah namanya ‘Kalau dah jodoh tak ke mana!’

Menerusi gambar-gambar di majlis ijab kabul Nadiah dan Taufiq, jelas kelihatan wajah syukur dan gembira kedua-dua mempelai. Tampil sedondon dalam persalinan tradisi rona putih, Taufiq kelihatan segak berbaju melayu sementara Nadiah pula anggun dalam busana indah ilham pereka Syafieq Ayman.

Paling mencur1 tumpuan ialah wajah penuh ayu yang dimiliki Nadiah. Ternyata dia mewarisi kecantikan ibu tersayang yang memiliki darah keturunan Cina, Australia dan Irish. Ibu Nadiah merupakan penggiat seni terkenal tanah air, Jennifer Thompson.

Memandangkan ibu bapa Nadiah bergerak aktif dalam industri muzik, dia dan abangnya turut mengikut jejak langkah kedua-dua ibu bapa mereka dalam arena sama. Difahamkan Nadiah pernah bertugas di Universal Muzik.

Terdahulu, Nadiah mengikat tali pertunangan bersama Taufiq pada Februari 2020.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: nona

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*