Lana Nordin Selamat Sampai AS, Gurau@n Rita Rudaini Di IG Cur! Perhatian Netizen – ‘Berapa D0s Ampa Oiii?’

Pelakon, Lana Nordin dan keluarganya telah selamat tiba di Amerika Syarikat (AS), semalam. Selepas menerima pelbagai kutvkan dan hin4an daripada netizen, Lana dipercayai enggan terus mendiamkan diri dan memilih untuk memberi penjelasan panjang lebar di Instagram Storynya.

Susulan daripada itu, pelakon, Rita Rudaini turut mencur1 perhatian ramai apabila dia memuat naik posting balas secara berselor0h dengan Lana Nordin berhubung setiap penjelasan yang diberikan.

Menerusi pemerhatian pihak OhBulan! Rita Rudaini dilihat ‘repost’ kembali kesemua story Lana Nordin di akaun Instagramnya. Pada masa yang sama, Rita dipercayai berselor0h dan bertanya kepada Lana mengenai d0s vaks1n yang mereka sekeluarga ambil sebelum terbang ke Amerika Syarikat. Bukan itu sahaja, netizen turut mend4kwa kapsyen Rita seolah mengund4ng dan seakan seronok melihat telatah rakan baiknya itu.

Lana Nordin turut memuat naik sebuah video di mana mereka sekeluarga tidak perlu ‘scan’ My Sejahtera sewaktu dine-in di sebuah restoran. Malah, suaminya dilihat melakukan bunyi ‘scan’ ketika mereka sekeluarga hendak masuk ke restoran tersebut.

VIDEO:

Terdahulu, Lana mendakwa netizen suka membuat spekul4si terhadap dirinya sehinggakan ada yang berandaian dia tidak akan berjaya untuk ‘terbang’ gara-gara belum divaks1n. Namun begitu, Lana berjaya membuktikan bahawa perjalanannya untuk rentas negara itu mengikut undang-undang dan prosedur yang telah ditetapkan oleh pihak kerajaan. Tegasnya, tidak wujud dia menggunakan ‘kabel’ untuk pulang ke negara asal suaminya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*