[Terkini] ‘SeIamat TinggaI Sayangku..’ Angg0ta Tntera Dijmput IIahi Dlam Nhas JaIan Raya.

Kuala K.ubu Bharu: Dua lelaki ma.ut, manakala seorang lagi lelaki p.arah selepas terbabit dalam kemaIangan di Kilometer 406 Iebuhraya Utara SeIatan, berhampiran UIu Bernama, dekat sini, malam tadi.

Mngsa yang terbabit dalam kemaIangan itu adalah Mohd Rafide Mohd Sharkawi, 35; Ahmad Fakrullah Ali Affendi, 28, dan Nooramirul Nizam Mohd Amir, 29. Mereka dikhabarkan merupakan sahabat baik.

Pengarah Jabatan Bomba dan PenyeIamat Malaysia (JBPM) Selangor Norazam Khamis berkata, pihaknya menerima panggilan kecem.asan berhubung kjadian itu, jam 10.12 malam tadi.

“Seramai lapan anggo.ta bersama beberapa jntera dari BaIai Bomba dan PenyeIamat (BBP) Kuala Ku.bu Bharu dike.jarkan ke lokasi kejadian.

“Sebaik tiba, angg.ota bertugas melakukan pemer1ksaan di lokasi dan mendapati berlaku kemaIangan membabitkan tiga motosikal serta tiga mngsa lelaki,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Norazam berkata, pemeri.ksaan awal dilakukan mendapati dua daripada tiga mngsa berkenaan disahkan mninggaI dunia di lokasi kejadian.

“Seorang lagi mngsa diIaorkan prah dan dike.jarkan ke Hspital Slim River oleh pihak Kementerian Kesi.hatan Malaysia (KKM).

“Dua mngsa yang mninggaI dunia diserahkan kepada pihak poIis untuk tlndakan lanjut,” katanya.

Pemerg1an Nooramirul Nizam yang merupakan seorg t.entera dan rakannya mengu.ndang kesedlhan pada insan insan yang mengenalinya, kerana mereka banyak berg.iat aktlf dalam bntuan amal.

Semoga keluarga mereka tabah, did0akan mngsa prah, Rafide kmbali smbuh dan r0h kedua dua sahabatnya tenang disana. Al fatihah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: HM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*