Status Whatsapp PeIik Arwh Yang Jadi Persoalan

Baru-baru ini kita telah dikejvtkan dengan satu kem4langan ngeri antara dua buah kereta sehingga menyebabkan kemat!an.

Susulan ins1den, siapa sangka akhirnya terjawab tanda tanya sepupu kepada salah seorang mangsa kemal4ngan, Muhammad Hafiz Syamir apabila mended4hkan arw4h sebelum itu sering memohon maaf atas sebab yang tak dapat dipastikan.

Status Whatsapp pel1k

Memetik laporan Harian Metro, dia yang dikenali sebagi Siti Harkom memberitahu bahawa kali terakhir mereka berhubung adalah kira-kira tiga hari lalu, tetapi menyedari status Whastapp arw4h kebelakangan ini agak menyentvh hati.

“Dalam seminggu ini, saya perasan status Whatsapp dia agak lain macam, termasuk ‘kalau andai salah kata, saya minta maaf’ dan ‘Andai satu hari saya pergi, mohon maafkan saya’.”

-Siti Harkom-

Cari duit nak sambung belajar

Tambah gadis itu, arw4h pernah berjanji untuk pulang ke kampung di Sabah bersama sepupunya sebaik berjaya dalam kerjaya masing-masing.

Bahkan arw4h juga ada memberitahu hasratnya ingin menyambung pengajian.

“Kami berasal dari Semporna, Sabah tetapi lahirnya dan membesar bersama di sini. Di rumah ini arw4h tinggal dengan makcik pakcik kami (ibu saudara) manakala adik beradik arw4h tinggal dengan keluarga di Sabah.”

“Di sini, arw4h bekerja di kilang membuat alat muzik sebab dia cakap nak cari duit untuk sambung belajar.”

-Siti Harkom-

Dalam pada itu, mereka sekeluarga amat berharap agar pihak berkuasa bertindak tegas dan mengenakan hukvman setimpal terhadap pemandu yang mel4wan arus itu.

Rakaman kejadian

Media sebelum ini melaporkan satu kemal4ngan melibatkan sebuah kereta triton memandu secara mel4wan arus sehingga telah mel4nggar sebuah kereta yang berada di laluan itu.

Lebih memeranjatkan lagi, pemandu terbabit rupanya pos1tif dad4h dan telahpun dit4han oleh pihak polis bagi menjalankan s1asatan lanjut.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: transformasi

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*