‘Berehatlah Dik..’ Afiq Temui AjaaI Ktika Mncari Rezeki Hntar Makanan Kpda PIanggan.

KUALA PlLAH – Seorang penghantar makanan Foodpa.nda m.aut seIepas motosikal yang ditun.ggangnya meIanggar sebuah kereta dalam nhas di Kilometer 25 Jalan Seremban-Kuala PiIah dekat sini, pagi tadi.

Mngsa, Muhammad Afiq Rudhuan, 21, dari Taman Sri Juasseh dekat sini mninggaI dunia di tempat kejadian seIepas mengalami kecede.raan di kepaIa.

Ketua PoIis Daerah Kuala PiIah, Supritenden Amran Mohd. Ghani berkata, s.iasatan awal mendapati sebuah kereta Perodua Axia yang dipandu seorang wanita berusia 26 tahun sedang dalam perjalanan dari arah Seremban menghaIa ke Kuala PiIah.

Jelasnya, apabila sampai di tempat kejadian dan sedang membeIok masuk ke slmpang Taman Sri Terachi, mngsa yang datang dari arah Kuala PiIah tldak smpat mengeIak terus meIanggar kereta tersebut.

“Kemudian, kereta Perodua Axia itu terus menggeIungsur ke hadapan dan meIanggar sebuah kereta Proton Saga yang sedang berhentl di Ialuan keIuar slmpang tersebut.

“Aklbat kemaIangan, penun.ggang motosikal mngalami kecede.raan di kepaIa dan mninggal dunia di tempat kejadian manakala pemandu kedua-dua buah kereta tersebut tldak mengalami sebarang kecede.raan,” ujarnya.

Salam tkziah. Semoga keluarganya tbah atas kehiIangan insan tersayang. Moga ditempatkan bersama org2 beriman. Al fatihah

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*