Anak Mer@ung Van Bawa Jen@zah Ayah Lalu Depan Rumah – ‘Ayah.. Ayah.. Kenapa Ayah Pergi’

Memang tidak dapat dinafikan kehilangan individu yang tersayang amat perit untuk ditelan. Lebih-lebih lagi jika ia melibatkan ibu bapa kita sendiri. Walaupun agak sukar untuk terima kenyataan berkenaan, namun kita sebagai hambaNya perlu akur dan reda dengan ketentuan yang telah ditetapkan oleh Allah SWT.

Video yang dimuat naik seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Liza Naim, mengundang sebak orang ramai apabila kedengaran suara kanak-kanak menangis sebaik van yang membawa jen4zah pes4kit CVD-19 memperlahankan kenderaan sebelum berhenti di hadapan rumah.

Menurut perakam, jirannya itu mempunyai empat orang anak yang masih kecil namun dijemput Illahi sebaik dij4ngkiti CVD-19.

Ayah.. Ayah.. Kenapa ayah pergi.

Turut kelihatan kanak-kanak tersebut ditenangkan oleh penjaganya. Kejadian dikatakan berlaku di Taman Krubung Jaya, Melaka.

@lizanaim93

Ya allah 😭 , dugaan buat orang taman 😭sbb covid ..meninggal 4anak masih kecil😭

♬ bunyi asal – liza naim

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut sebak dengan nasib yang menimpa kanak-kanak tersebut dan dalam masa yang sama turut mendoakan supaya arw4h ayahnya ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman. Al-Fatihah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*