Dijaga Sejak Kecil Hingga Umur 2 Tahun, Kanak-Kanak Mer4ung Saat Pulang Ke Pangkuan Ibu Bapa Kandung Undang Seb4k

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Itulah ungkapan paling sesuai menggambarkan situasi yang dilalui seorang wanita ini apabila terpaksa berjauhan dengan anak yang dibesarkan sejak 2 tahun lalu.

Kisah sedih itu dikongsikan oleh seorang wanita menerusi beberapa video yang dimuat naik di akaun TikTok, Ara Chantik. Berdasarkan video tersebut kelihatan seorang kanak-kanak perempuan berusia dua tahun menangis teresak-esak saat berp1sah dengan si penjaganya, Ara.

Difahamkan, kanak-kanak yang digelar dengan panggilan ‘Adik’ perlu pulang semula ke pangkuan ibu bapa kandungnya. Menurut Ara, meskipun berat untuk melepaskan namun dia perlu redha dan terima dengan hati yang terbuka.

@chantik_arasakitnya melepaskan yg sememangnya bukan milik kita🥺🥺🥺

♬ Denting – Fadhilah Intan ✨

@chantik_araanak dara kami sorg nie je… dapat jaga adiq marah klw dipanggil baby terus digelar diri die kakak.. sayang sgt kat adiq die❤️❤️

♬ original sound – official_achik asrain

Komen Netizen:

Video yang dikongsikan itu telah mendapat hampir 270k tontonan dan kebanyakan netizen mengakui turut seb4k selepas menonton video tersebut. Mereka juga berharap agar Ara dan keluarga diberi kekuatan dan ket4bahan dalam menempuhi perp1sahan ini.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Ara Chantik

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*