Hanya 4 Bulan Bernikah, Suami lringi Pengebvmian lsteri Pakai Baju Nikah Undg $bak.

B.erat mata memandang, b.erat lagi ba.hu yang memikuI. Perkara tersebut dirasai sendiri seorang lelaki dikenali sebagai Hassanudeen Undingz KiIIerz apabila memuat naik khabar dvka isteri yang baru 4 bulan dinikahinya mninggal dunia.

Mninggal dunia selepas 4 bulan bernikah.

Ketika isterinya berada dalam keadaan kr1tikal di hspital, lelaki tersebut ada meminta kenalan dan warganet supaya sama-sama berd0a untuk kesihatan isterinya yang ketika itu perlu ditldurkan.

Pakai baju nikah uruskan jnazah isteri.

Namun begitu, tlada siapa dapat meIawan k.uasa Tuhan apabila insan yang amat disayanginya tetap prgi menemui Pencipta.

Apa yang membuatkan warganet lebih sedlh adalah tlndakan lelaki tersebut yang memakai pakaian sewaktu mereka bernikah ketika menguruskan jnazah isterinya.

“Selalu mer1nduimu dan mencintaimu”

Dapat dilihat dia duduk di tepi pvsara isterinya lengkap berpakaian putih sambil terme.nung men4han sedlh kehiIangan insan tersayang.

Dalam perkongsiannya di Facebook lagi, Hassanudeen sempat meIuahkan rasa cintanya kepada Allahyrham isteri dan berd0a agar bidadarinya ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Sehubungan dengan itu, rata-rata warganet yang perasan dengan perkongsian tersebut menzahirkan ucapan tkziah kepada Hassanudeen dan berharap dia kuat menerima takdir dari Allah S.W.T.

Mereka juga berd0a agar Allahyrham isterinya, Fatimah binti Ismil ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: OM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*