Tahniah! Aeril Zafrel & Wawa Zainal Bakal Timang Anak Ke-4

Pasangan selebriti yang cukup digemari warganet di media sosial, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal sememangnya sering berkongsi momen-momen kebersamaan mereka bersama keluarga.

Pastinya ramai yang gembira melihat keluarga harmoni ini bahagia bersama sambil ditemani dengan tiga orang cahaya mata yang sedang membesar.

Namun begitu, sebentar tadi, aktor kacak tersebut membuat pengumuman di Instagram miliknya dengan menzahirkan rasa syukur apabila bakal dikurniakan cahaya mata keempat tidak lama lagi.

Dia yang memuat naik video memperlihatkan isterinya yang sedang melakukan scan untuk melihat perkembangan bayi dalam kandungan.

Selain itu, Aeril juga sempat berseloroh dengan memberitahu tinggal seorang lagi zuriat yang perlu isterinya kandungkan agar cukup 5 orang cahaya mata seperti yang dia impikan.

Walau bagaimanapun, Aeril memohon agar peminat dan orang ramai dapat mendoakan isteri dan bayi dalam kandungan diberi kesihatan yang baik sehingga hari bersalin kelak.

Justeru itu, Instagram pelakon tersebut telah dihujani dengan ucapan tahniah daripada kenalan dan juga warganet yang turut berasa gembira dengan kehamilan keempat Wawa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel)

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*