[VIDEO] “Mnyesal Pernah H!na Bau Ikan Masin..” -Pelak0n Ini Rindu Anak Tpi MaIu Nk Jumpa..

Pernah tular satu ketika dulu apabila seorang aktor Indonesia dikenali sebagai Galih Ginanjar yang membuat gempar media tempatan dan Malaysia apabila mengeluarkan kenyataan mengh1na bekas isterinya.

Galih yang pernah berkahwin dengan seorang pelakon wanita negara itu telah dikenakan hukum@n penj4ra susulan k3s hin4an tersebut apabila menyamakan kem4luan bekas isteri seperti bau ikan masin.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI:

Namun begitu, selepas dibeb@skan pada awal tahun ini, aktor tersebut mengakui menyes4l dengan apa yang dilakukan dan ingin memoh0n m@af.

Menerusi satu temubualnya di salah satu saluran YouTube Indonesia, Galih memaklumkan yang dia sudah meny3sal dan amat rindu akan anak lelakinya yang berada di bawah jagaan bekas isterinya.

Akan tetapi, dia berasa sangat m4lu untuk berhadapan dengan kanak-kanak tersebut kerana sudah memperm4lukan ibunya di hadapan umum.

Menerusi portal Kapanlagi. com, Galih juga meng4kui yang sudah lost contact dengan anaknya dikenali sebagai King Faaz Arafiq kerana sudah menukar nombor telefon dan tidak menyimpan nombor telefon bekas isteri.

Dia pernah cuba menghubunginya menerusi direct message di Instagram, namun masih belum mendapat sebarang resp0n.

“Kalau untuk by phone atau vc udah nggak ya, karena gua nggak tau nomer baru mereka nomer lama gua juga udah ganti,”

“Jadi komunikasi terakhir mau minta maaf dan izin ketemu lewat dm Instagram, udah lama waktu itu ngechat pas awal keluar (penjara) terus pas Faaz ulang tahun, April kemarin aku ngucapin sampai minta izin buat ketemu,” jelasnya.

Selain itu, pelakon tersebut juga menceritakan perihal keegoannya pada masa lampau apabila mahu membuat ujian DNA terlebih dahulu jika King Faaz ingin bertemu dengannya.

Menurut Galih, itu adalah salah satu kenyataan yang pernah dikeluarkan dan paling dia sesali hingga kini.

“Gua pernah ngeluarin statem3n kalau mau ketemu gua harus tes DNA dulu, itu adalah hal yang sebenarnya tidak boleh diucapkan pada saat itu, itu adalah bukti kem4rahan dan keeg0isan gua,” 

Tambah pelakon tersebut di saluran YouTube The Hastag, dia meng4ku amat merindui anaknya  namun m4lu untuk bertemu susulan kisah lam4nya dahulu.

“Itu spontan kalau ngomongin Faaz gua s3dih karena gua belum bisa jadi ayah yang baik buat dia. Terus gua juga belum bisa bersama dia, belum bisa ketemu dia, karena gua sendiri untuk ketemu jujur malu, kenapa karena dengan kelakuan gua kemarin gua jadi m4lu untuk ketemu dia dan t4kut apa dia mau ketemu apa nggak,”

Untuk makluman, kisah Galih Ginanjar yang mengh1na Fairus A. Rafiq iaitu bekas isterinya pernah tular sehingga mencetuskan sensasi berikutan kebiadapannya menyamakan kem4luan wanita itu seperti bau ikan masin.

Susulan daripada kelancangan mulutnya, dia telah dilap0rkan p0lis serta disabitkan kesal4han dengan menerima hukuman penj4ra. Selepas 2 tahun 4 bulan, dia dibebaskan oleh pihak p0lis.

Antara reaksi netizen :

Tonton Video :

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: sinetron malaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*