‘Kau Prgi Jua Sayang..’Slps 2 Kali Ditldurkan, lsteri Dijmput IIahi TinggaIkn 3 Anak.

Seremban : Seorang lbu yang sebelum ini tuIar bertrung nywa di lCU selepas disahkan P0sitif C0VlD19 semasa mengndungkan anak ketiganya.

SeIepas 20 hari tpksa meIahirkan bby ke-3 nya secara pembe.dahan dan sejak itu Puan Fazz Lyana dirwat di lCU.

Nasib Puan Fazz Lyana sama seperti arwh Siti Sarah mereka di uj1 saat mengndungkan anak mereka, Namun awal pagi tadi setelah 20 hari dirwat dan dua kali ditldurkan untuk mensta.biIkan 0ksigen dalam ba.danya, dia prgi jua dijmput IIahi

Puan Fazz Lyana mninggaI jam 3.30 pagi tadi di ICU mninggaIkan suami dan 3 cahaya matanya, yang paling keciI baru berusia 20 hari.

Sangat se.bak ucapan dari rakan dan kenalan yang mengenali arwh diIaman facebook mereka.

M0hon d0akan saIah seorang d0wnIine Kak Fana yang telah dijmput puIang seIamanya ke negeri ab.adi subuh tadi.

Allahyrhamah Fazz Lyana, Beliau seorang C0VlD f1ghter, dijngkiti sewaktu hamiI, meIahirkan anak 35 minggu kndungan dan dktor terpksa tldurkan beliau sebab 0ksigen trun rendah sangat.

SeIama 20 hari k0ma, dan akhlrnya beliau prgi😭 (sama ke.s Arwh Siti Sarah Raisudin).

MninggaIkan 3 orang anak yang masih kecil (seorang bby berusia 20 hari)Fazz, seorang d0wnline yang sangat baik dengan uplines dan s1deIines dan suka tersenyum.

Habls dah umurmu di dunia ni Fazz, Allah lebih sayangkan kamu dik, InsyaAllah kamu beruntung sebab dapat pahala syahld dunia kerana meIahirkan anak dan jngkitan wbak, malah prgi pada pagi isnin bulan Muharram yang mulia.

B.eratnya du gaan En Syafiq, situasi yang dilalui sama dengan apa yang dilalui oleh shuib, suami kepada Arwh siti sarah. sama sama kita d0akan keluarga ini k.uat dan tbah. Moga r0h isterinya tenang disana.

Al fatihah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*