Suami Sheila Rusly Menang!s Peluk Anak Sebab Seb@k Tak Dapat Teman Anak Nikah

Selain dari pelakon kacak Remy Ishak dan pasangannya Ezza Yusof yang melangsungkan pernikahan pada hari semalam, seorang lagi pelakon, Elisya Sandha yang juga adik kepada dramat!s terkenal, Fasha Sandha  turut selamat bernikah.

Elisya yang bertemu jodoh dengan anak sulung kepada pasangan pengarah tersohor Malaysia iaitu Sheila Rusly dan Azman Yahya atau Jinggo terlihat ayu mengenakan sepersalinan busana putih sedondon dengan suaminya, Uzair Haqimy.

Pernikahan yang berjalan dengan lancar itu disulami sedikit momen sebak apabila Jinggo memuat naik satu video di Instagram dengan memohon maaf kepada anak sulungnya apabila tidak dapat menemaninya ketika melafazkan akad.

Suami kepada pelakon Sheila Rusly, Jinggo atau nama sebenarnya Azman Haji Yahya telah meluahkan kata-kata sebak buat anak sulungnya yang bakal memikul tanggungjawab terhadap isterinya.

Perkara itu dikongsi Jinggo menerusi entri di akaun Instagramnya buat tatapan umum.

“All the best , I so s0rry sebab tak dapat teman you  macam datuk teman I nikah dengan mama you dulu…” katanya.

Dalam posting tersebut Jinggo mem0hon maaf dan mendoakan agar anaknya menjadi seorang suami yang bertanggungjawab buat isteri tercinta.

Dapat dilihat juga pengarah tersebut mem.eluk Uzair selepas selesai majlis pernikahan dan masing-masing menitiskan air mata.

Sehubungan dengan itu, ramai yang mengakui sebak melihat momen seorang ayah mem.eluk dan menasihati anak lelakinya yang telah pun bergelar suami kepada seorang wanita.

Mereja juga berharap agar perkahwinan pasangan ini terus berkekal sehingga ke jannah dan mendapat zuriat yang soleh serta solehah.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen mengucapkan tahniah buat Tok Sidang kerana kini sudah mempunyai menantu.

KOMEN NETIZEN:

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*