‘Rehatlah Biy..’ Hasrat Mndirikan Rumah Tangga Tldak Ksmpaian,Tunang ‘Perg!’ Tlbih Dhulu

Seremban :Hasrat seorang penghantar makanan untuk mendirikan rumah tangga dengan tunangnya tldak kesampaian apabila dia mninggal dunia dalam kemaIangan di perslmpangan lampu lsyarat di Jalan Seremban-Paroi di sini pada Khamis.

Dalam kejadian kira-kira jam 10.55 pagi itu, Khairil Anw4r Radhuan, 27, menemui ajaI selepas motosikal ditu.nggangnya terlibat kemaIangan dengan sebuah kereta Perodua Alza ketika dalam perjalanan menghantar pesanan makanan pelanggan.

Abang sulung mngsa, Moh4mmad Faisal Radhuan, 33, berkata, dia menerima makIumat mengenai kejadian itu daripada kawan Allahyrham.

Ketika itu saya sedang bekerja dan rakan sekerja arwh hubungi saya beritahu adik saya kemaIangan.

Saya pada awalnya ingat kemaIangan biasa saja dan bila tengok gambar keadaan arwh, saya tahu yang dia sudah mninggal dunia,katanya ketika ditemui di Jabatan F0rensik Hspital Tuanku Jaafar di sini pada Khamis.

Menurutnya, Allahyrham yang merupakan anak ketiga daripada empat beradik sudah dua tahun bekerja sebagai penghantar makanan dan sedang menunggu waktu untuk diijabkabul.

Ujarnya, Allahyrham juga gigih mengumpul wang untuk majlis perkahwinannya.

Arwh bertunang awal tahun ini dan sedang menunggu panggilan daripada Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan (JHEAINS) untuk acara akad nikah.

Hanya menu.nggu waktu untuk diijabkabulkan sahaja namun mereka mampu merancang namun yang maha esa yang menentukan segalanya moga Syafiqah tunang arwh tabah yang maha esa lebih sayang kan Khairil.

Semoga keluarga arwh. Allah lebih sayangkan dirinya. insan baik Allah sayang. Ramai rakan rakan Food Panda datang semasa pengkebvmian jnazah.Al fatihah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Sinar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*