‘Mama Prgi DuIu Sayang..’ Anak 5 Tahun Ceder@, lbu Dijmput llahi Depan M@ta Anak

Sungai Slput : Seorang wanita m.aut manakala anak perempuannya cede.ra selepas kereta dinaiki mereka terlibat kemaIngan di Jalan Besar Kampung Tersusun SaIak Baru, di sini hari ini.

Nhas tersebut menyebabkan mngsa, Nurul Yasmin Irana Abd Rahim, 35, yang memandu kereta jenis Perodua Kancil prah dan ma.ut di tempat kejadian manakala anak mngsa berusia lima tahun yang cede.ra ringan dihantar ke Hspital Sungai Slput untuk rwatan.

Alfatihah utk sahabatku Nurul Yasmin Irana ,tenanglah di sana min, kami pasti menyvsul kemudian terdengar2 suara hang min.

Voice msj aku hang baik min aku taw,hang baik sgt terima kasih,sllu support aku bg semangat kt aku sllu d0akan cikno hang suap cikno makan tak mampu aku nk Iuah apa2 hanya d0a pd yg ESA utk hang agar tenang di sana.- Maz Yana.

Ketua BaIai Bomba dan PenyeIamat Sungai Slput (BBP), Mohd. Azizi Zakaria berkata, sepasukan angg.ota dari BBP Sungai Slput dihantar ke lokasi kejadian selepas menerima makIumat pada jam 1.41 petang.

Katanya, setibanya di lokasi, didapati kemaIangan itu membabitkan kereta dipandu mngsa dan sebuah kereta jenis Hyundai Sonata.

Pemandu kereta Kancil didapati terseplt di bahagian tempat duduk dan disahkan mninggal dunia di tempat kejadian oleh petugas perub.atan.

Angg.ota segera menjalankan 0perasi mengeIuarkan mngsa menggunakan ‘re.scue tool’ dan myat m4ngsa kemudian diserahkan kepada pihak poIis untuk tlndakan lnjut, katanya di sini hari ini.

Salam tkziah. Al fatihah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Kosmo

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*