Shahida Titip Doa Buat Arw4h Wani Comel & Ini Pesanan Buat Pengikutnya..

Berita mengenai pemergian Allahyarhamah Nurul Airawani Nazira atau lebih dikenali sebagai Wani Comel turut mendapat perhatian ramai selebriti dan personaliti terkenal tanah air.

Shahida Dimaklumkan Oleh Pengikut 

Antaranya termasuklah Datin Seri Nur Shahida yang pernah bekerjasama dengan Allahyarhamah suatu ketika dahulu. Menerusi hantaran di laman Insta-story nya, isteri kepada jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri ini mendapat tahu mengenai perkhabaran tersebut setelah salah seorang pengikutnya memaklumkan menerusi kiriman mesej peribadi (DM).

“Baru ada followers DM beritahu Wani Comel telah pergi menemui pencipta-Nya akib4t C0VID-19. Semoga r0hnya dicucuvi rahmat dan ditempatkan dikalangan mereka yang beramal soleh..” tulis Shahida

Pesan Jaga Diri 

Dalam pada itu, bekas angg0ta kumpulan nasyid Solehah ini turut menitipkan pesanan buat orang ramai agar dapat menjaga dan mencegah diri daripada j4ngkitan C0VID-19.

“Kepada semua yang membaca post ini. Jaga lah diri..C0vid tidak mengira m4ngsa..m4ti itu sungguh dekat dengan kita..” pesannya

Murai.my sebelum ini melaporkan  Wani Comel  men1nggal dunia pada jam 9 malam tadi (Rabu) dipercayai akib4t jangkit4n C0VID-19. Sebelum itu, rakan baiknya  yang juga anak penjaga Wani, Putri Nur Rabiatul Nabibah Binti Riduan terlebih dahulu dijemput Ilahi pada jam 4.40 pagi hari yang sama akib4t wab4k tersebut.

Terdahulu:

Personaliti media sosial yang pernah tular mengenai kisah masalah berat badannya , Wani Comel dilaporkan telah men1nggal dunia pada jam 9 malam tadi (Rabu) dipercayai akibat jangkitan COVID-19.

Wani Men1nggal Dunia Bersama Teman Rapat

Sebelum itu, difahamkan anak kepada pengendali sebuah akaun medial sosial popular yang juga penjaga Wani, Putri Nur Rabiatul Nabibah Binti Riduan terlebih dahulu dijemput Ilahi pada jam 4.40 pagi hari yang sama. Allahyarhamah yang merupakan teman rapat Wani juga meninggal akib4t jangkit4n wabak tersebut.

“Assalamualaikum. Saya ingin maklumkan Nurul Airawani Nazira @Wani Comel dah kembali ke rahmatullah pada jam 9pm tarikh 18 Ogos 2021

“Wani pergi dihari yang sama anak saya men1nggal.Mereka berdua men1nggal dis4hkan C0vid 19..Allahuakbar Allahuakbar..

“Sayu hati saya 2 insan yang saya sayangi telah pergi dihari yang sama. Saya mohon pada semua rakan rakan sedekahkan AlFatihah untuk Wani Comel & Putri Nur Rabiatul Nabihah” tulis pengendali akaun Wani

J4ngkitan Selep4s V4ksin 

Menerusi carian Murai.my, Wani telah pun mendapatkan suntik4n vaks1n keduanya pada 12 Ogos lalu sebelum disahkan mendapat j4ngkitan wab4k ini tidak lama kemudian.

Terdahulu, Wani memaklumkan berita s3dih mengenai pem3rgian abang kandungnya, Allahyarham Mohd Saidan Ibrahim yang dis4hkan men1nggal dunia pada 24 Julai lalu disebabkan ser4ngan j4ntung.

Salam takziah buat keluarga Allahyarhamah Nurul Airawani Nazira dan Allahyarhamah Putri Nur Rabiatul Nabibah. Semoga r0h mereka dicucvri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman. Al-Fatihah

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Instagram @shahidadherbs

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*