‘Takut Terkahwin Pula Jadi MasaIah Nanti’ -Sepupu Jadi Ibu Susuan Ayash Affan, Shuib Fikir Masa Depan Anak

Pelawak dan usahawan Shuib, 37, memilih untuk mendapatkan susu ibu dalam kalangan keluarga sendiri untuk anak pr4matangnya, Ayash Affan.

Menurut Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad berkata dia memutuskan untuk menjadikan sepupunya sebagai ibu susuan kepada Ayash Affan. Katanya, keputusan ini dibuat setelah berbincang sesama ahli keluarga.

Selepas kita berbincang dengan keluarga, alhamdulillah ada di kalangan keluarga saya iaitu sepupu saya yang baru sahaja melahirkan anak dalam enam bulan.

Tambah bapa kepada empat cahaya mata itu, dia meluahkan rasa bimbang terhadap masa depan Ayash Affan sekiranya mendapatkan susu badan daripada pihak luar.

Takvt juga masa depan nanti kita tak tahu apa nak jadi. Takvt terkahwin pula..jadi mas4lah nanti. Jadi, saya ambil dalam kalangan keluarga.

Dalam pada itu, suami kepada Allahy4rham Siti Sarah Raissuddin turut mengucapkan terima kasih kepada rakan artis dan rakyat Malaysia yang berniat untuk menolongnya mendapatkan bekalan susu ibu.

Bukan sahaja Tilla (Syatilla), ramai lagi rakan artis yang saya pun tak sebut nama dia. Ramai juga orang yang saya tak kenal tapi sudi nak bantu saya. Yelah..susu ibu adalah susu yang terbaik untuk b4yi.

Saya harap Allah balas ganjaran kepada semua orang yang ada sejak hari pertama bersama-sama dengan saya. Terima kasih juga yang doakan kekuatan untuk diri saya.

Kalau la ada perasaan seperti saya yang merindukan arw4h, jangan terlalu berdvka. Takvt dia (Allahy4rham Siti Sarah) sed1h. Bila kita teringat, sedekahkan al-Fatihah.

Shuib berkata demikian ketika sesi temu bual bersama Melodi yang disiarkan pada Ahad lalu.

Terdahulu, Allahy4rham Siti Sarah Raissuddin men1nggal dunia 9 Ogos lalu selepas tiga hadir ditidurkan dan bertarvng ny4wa mel4wan virvs c0v1d-19 di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM) Universiti Kebangsaan Malaysia.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*