“Kau Masih Pinjamkan Dia Buat Kami” -Ucapan Wawa Mengund@ng Seb@k Perminat

PETALING JAYA – Pelakon Wawa Zainal memanj@tkan rasa syukur yang tdak terhingga selepas suaminya, Aeril Zafrel sembuh daripada jangkltan C0vldl9.

Aeril sebelum ini menjalani kuarantin kendiri di kediamannya selepas disahkan p0sitif C0vldl9 kali kedua pada 4 Ogos lalu.

Bagaimanapun semalam, Aeril selesai menjalani kuarant!n dan disambut dengan meriah oleh Wawa dan tiga anak mereka, Ahmad Fakhruddin Attar, 7, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, 5, dan Ayya Soffya, setahun lapan bulan.

Menerusi perkongsian dalam Instagramnya, Wawa memuat naik sebuah video memaparkan dia dan tiga anak-anaknya menunggu Aeril turun dari bilik sambil memegang sebiji kek.

Dua anak mereka iaitu Attar dan Hayla pula tampil menceriakan suasana dengan menyarung kostum dinosaur berwarna hijau dan biru.

“Alhamdulillah, Aeril dah pun habis kuarantin. Dua kali positif C0vldl9 tahun ini. Terima kasih Ya Rabb, Kau masih pinjamkan dia buat kami.

“Pinjamkanlah kesayanganku ini Ya Rabb sehingga ke hari-hari tua kami. Amin ya rabbal alamin,” katanya.

Dalam perkongsian tersebut, Aeril dilihat mengucup dahi isterinya selain mendukung anak-anaknya yang gembira melihat dia kembali sihat.

Pada masa sama, pelakon filem Sabda Kekasih itu turut menitipkan pesan kepada peminatnya agar menghargai pasangan masing-masing.

“Hargailah pasangan selagi masih ada. Ciptalah memori indah bersamanya. Terima kasih Allah. Semoga kita semua dipelihara dan dilindungi daripada C0vldl9 yang semakin mengg4nas,” katanya lagi.

Perkongsian Wawa atau nama sebenarnya Nurhawa Zainal Abidin mengundang reaksi seb4k dalam kalangan pengikut Instagramnya yang nyata terharu dengan peringatan mesra pelakon itu.

Untuk rekod, Aeril mended@hkan dirinya sekali lagi dijangklti wab4k berkenaan selepas kali pertama p0sitif pada Januari lalu.

Biarpun begitu, Wawa menerusi perkongsiannya pada 6 Ogos lalu memaklumkan dirinya dan tiga anak mereka negatlf C0vldl9.

Sebelum ini

Aeril Zafril p0sitif C0vldl9 kali kedua, Wawa dan anak negatlf

PETALING JAYA: Mimpi nger! berulang kembali bagi pelakon, Aeril Zafril setelah sekali lagi disahkan dijangk!ti w@bak Covid-19.

Aeril atau nama sebenar Suhairil Sunari, 32 mengesahkan perkara tersebut menerusi Instagramnya.

“Positif Covid-19 lagi. Tahun ini sahaja sudah dua kali kena. Padahal duduk rumah sahaja.

“Ada yang macam ini? Duduk di rumah pun positif?,” tulisnya.

Dalam pada itu isteri Aeril yang juga pelakon, Wawa Zainal menerusi Instastorynya yang di muat naik 14 jam lalu memberitahu dia dan anak-anak telah menjalani ujian RTK Antigen dan menerima keputusan neg4tif.

Namun katanya, mereka juga telah melakukan ujian saringan PCR dan masih menunggu keputusan.

Dalam pada itu, Instagram Aeril terus dihujani doa dan kata-kata semangat rakan selebriti dan peminat yang ingin melihatnya segera sembuh daripada wabak berkenaan.

Antara rakan artis yang menulis di ruangan komen adalah penyanyi tersohor, Anuar Zain.

“Semoga Allah SWT kurniakan kesembuhan buat Aeril. Amin ya rab,” tulisnya.

Selain itu, pengarah terkenal, Shahrulezad Mohameddin turut berkongsi kata semangat untuk pelakon 7 Petala Langit ini.

“Terus kuat babe,” tulisnya.

Aeril sebelum ini pernah dijangklti wab4k tersebut pada Januari, awal tahun ini.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Hangat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*