Disngka Sedang Solat Dhuha, Rupanya Ustazah Masrurah Telah MninggaI Dunia Dalam Sujud.

KepaIa Batas : Sorang Ustazah dan juga ibu kepada 3 cahayamata disahkan mminggaI dunia semalam semasa sedang menjalani rwatan C19 di Hspital KepaIa Batas.

Ustazah Masrurah Mohamad yang merupakan tenaga pengajar SK KepaIa Batas, SPU telah disahkan mninggal dunia kira kira jam 10 pagi aklbat C0VlD 19.

Di Khabarkan juga suaminya Suhardi Sharif masih di lCU Penang juga aklbat pndemik ini, Ustazah mninggalkan 3 anak anak yang masih kecil dan masih sekolah , betapa ber.at uj1an buat merea didu.ga begini kehiIangan ibu tersayang dan ayah yang sedang bertrung nywa di lCU Ya Allah.

Rata rata amat terkjut dengan apa yang menlmpa Ustazah Masrurah dia mninggal dalam keadaan sujud disngka jururawat arwh sedang menunaikan solat dhuha kira kira jam 10 pagi.

Apa yang berlaku mengu.ndang piIu pada keluarga dan insan insan yang mengenali arwh Ustazah Masrurah. Ini termasuk ucapan dari Menteri Belia dan Sukan Datuk Reezal Merican Naina Merican yang menulis melalui laman facebooknya.

Arwh Ustazah Masrurah lebih mesra dengan panggilan Kak long dikalangan keluarga seorang insan yang sangat disenangi ramai berasal dari Kelantan.

Pada 13.8.21 Telah kembaIi kerahmatvllah,anak saudara yg dikasihi Masrurah Mohamad (Kak Long)Mninggalkan 3 orang cahaya mata.

Semoga Allah mencucvri rahmat ke atas r0hnya, Didoakan agar r0hnya ditempatkan dikalangan orang beriman, Kami akan merindui Kak Long, Damailah disana In sha Allah ,Allah akan permudahkan urusan anak-anak KakLong. AL Fatihah (dibaca)- K Ning Mohd.

Sama sama kita d0akan Allahyrhamah ditempatkan dikalangan orang yg soleh dan d0akan juga agar suami nya kembali smbuh ksihan anak anak menanti. Al fatihah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: SK

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*