“Macam Mana Awak Meng0rat Sarah Dulu Ib?” – Remy Ishak Imbau Kis4h Cinta Shuib Dan Siti Sarah

Masih terasa kehilangan Allahyarham Siti Sarah, pemergian srikandi Covid-19 ini akan diingati sampai bila-bila apatah lagi bertarung nyawa melahirkan anak bongsunya bersama Shuib.

Rata-rata ramai kenalan kedua-dua pasangan ini berkongsi mesej, pesanan dan mengimbau kenangan lama bersama pasangan selebriti ini dan aktor Remy Ishak juga tidak terkecuali berkongsi perbualan lamanya bersama Shuib tentang Allahyarhamah.

Remy Imbau Kenangan Bualan Lama

Dipetik dari laman Twitter aktor Remy Ishak, pelakon ini berkongsi kenangan perbualan lamanya bersama Shuib tentang bagaimana pelawak tersebut berjaya menawan hati penyanyi pujaannya itu pada suatu ketika dahulu.

“Macam mana awak mengorat Sarah dulu Ib?” – Pernah tanya Shuib masa shooting dengan dia dulu, nak tahu macam maan dia boleh pikat hati salah satu penyanyi kesukaannya.

Ada gembira, ada sedih. Ingatkan awal cerita tu je yang sedih sebab dia orang hidup susah bersama, rupanya pengakhiran lagi sedih. Al-Fatihah” Ciap Remy

Meski pengakhiran Allahyarhamah bersama insan yang disayanginya membuatkan orang ramai berasa sayu, tetapi peraturan Allah itu sebaik-baik perancangan.

Semoga Allahyarhamah tenang di samping-NYA, Al-Fatihah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*