Isteri MeninggaI Sehari Selepas Pemerg!an Suami, Anak 2 Tahun Sekelip Mata Jadi Y@tim P!atu

Umum tahu, jumlah kes CVD-19 di Malaysia semakin meningkat dan mencecah 21 ribu kes. Peningkatan jumlah kes kem4tian juga turut menimbulkan kegus4ran dalam kalangan rakyat Malaysia. Begitu juga kisah sepasang suami isteri yang meningg4l dun1a akibat w4bak berkenaan.

Menerusi perkongsian yang dimuat naik oleh Shakinah Sf di FB, dia memberitahu bahawa kawannya, Rien Rieyana bersama suami telah ditidurkan pada tiga hari lepas. Lebih menyedihkan lagi apabila suami kepada kawannya itu dikhabarkan telah dijemput Il4hi.

Aku tanya dengan suami aku. Macam mana bila Rieen bangun nanti dan dapat berita tentang suami dia. Sedihnya.

Namun selang sehari selepas itu, Rien Rieyana pula telah menghembuskan n4fas ter4khirnya dan turut menyusul pemergi4n suaminya. Pemergian mereka telah meninggalkan anak tunggalnya yang berusia dua tahun sekaligus menjadi anak y4tim dalam sekelip mata.

Masa dia tau dia mengandung dia gembira sangat sebab dah lama dia tunggu. Tapi hari ini dia tinggalkan Naura. Ya Allah, Kau jagalah puterinya semoga dia menjadi anak yang soleh yang membawa ibu bapanya ke SyurgaMu.

Terdahulu, Allahy4rhamah sempat memuat naik video terakhirnya di TikTok memberitahu bahawa dirinya bakal dimasukkan ke dalam unit rawatan rapi (ICU) dan meminta orang ramai mendoakan yang terbaik serta menghalalkan makan minumnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Video Viral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*