(VIDEO)“Ni Saya Nak Balik Baru Beritahu Anak-anak, Sekarang Mereka Belum Tahu Lagi, ” -Shuib

Urusan pengebumi4n penyanyi wanita terkenal, Siti Sarah Raissuddin, 36 difahamkan selesai kira-kira jam 1 petang tadi dan dijalankan dengan mengikut prosedur operasi standard (SOP) yang ketat susulan allahy4rham meningg4l kerana CVD-19.

Pemergian Sarah sememangnya memberi satu tamparan yang hebat buat suaminya kerana tidak menyangka isteri tercinta dijemput Ilahi dalam waktu yang begitu singkat setelah dimasukan ke h0spital pada Jumaat lalu.

Ucap terima kasih kepada semua

Walau bagaimanapun, Shuib yang dilihat tenang telah mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak media yang sentiasa meliputi perkhabaran isterinya sehingga selesai upacara pengebum1an.

Namun, apa yang kembali membuatkan orang ramai sebak adalah ucapan daripada Shuib yang memaklumkan anak-anak dirumah masih belum mengetahui bahawa ibu mereka telah tiada.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hot FM 🇲🇾 (@hotfm976)

Menurutnya, kali terakhir mereka melihat Siti Sarah masih berny4wa adalah sebelum majlis bacaan yasin yang diadakan malam semalam melalui panggilan video.

Jenazah Siti Sarah telah selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Sungai Pusu, Gombak bersebelahan dengan pusara ibunya.

Dapat dilihat beberapa rakan artis turut tiba di lokasi pengebumi4n bagi memberi sokongan buat Shuib yang terlihat penuh em0si dan keletihan selepas mengharungi hari yang sangat menyedihkan ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hot FM 🇲🇾 (@hotfm976)

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*