“J0doh Antara Benua..”- G4dis Ini K4hwini Jej4ka K0rea, Ramai Peminat K-Pop Minta Tips

Kalau dah j0doh tak ke mana. Walau macam mana jauh berbeza benua pun, kalau dah ketentuan ilahi pasti akan bersatu juga. Begitulah kisah percintaan dua merpati sej0li berbeza negara ini.

Julia Prastini, 21, merupakan seorang infIvencer berd4rah Ti0nghoa asal Indonesia yang mempunyai pengikut sebanyak 170 ribu di Instagram, manakala suaminya adalah lelaki muaIaf asal Korea Selatan.

Selamat bern1kah pada 1 Ogos lalu

Profil Julia Prastini dan Daehoon Selebgram yang Baru Saja Menikah, Dari Agama, Tanggal Lahir dan IG – Sriwijaya Post

Kedua-duanya sah bergeIar suami isteri dalam satu majlis perkahwinan yang diadakan di Cikarang, Indonesia semalam.

Tak hanya Julia, suaminya Na Dae Hoon, 27, juga merupakan seorang c0ntent creat0r yang cukup dikenali terutamanya di rantau Asia.

Pemuda berusia 27 tahun ini bukan sahaja hands0me, malah berb4kat serta fas1h berbahasa Indonesia. Daehoon dikatakan telah mengambil keputusan untuk memeIuk agama Islam beberapa bulan lalu dan lebih menarik lagi isterinya juga merupakan seorang muaIaf.

Dahulu, ibu kepada Julia Prastini telah kahwin untuk kali kedua dan memvtuskan untuk memeIuk agama islam dan tvrut mengajak Julia serta adiknya sekali.

Meskipun pada awalnya dia menoIak, namun ahkirnya Julia bersetvju untuk masuk islam kerana ia merupakan cara terbaik untuk berbaik kepada kedua ibu bapanya dan dia menjadi muaIaf sejak umur sembilan tahun.

Untunglah Dapat Oppa!’ – Influencer Kahwin Lelaki Korea Jadi Perhatian, Ramai Minta Tips

Dae Hoon juga yang sebelumnya berpr0fesion sebagai chef, kini telah beralih kerjaya sebagai seorang Youtuber dan turut menghasilkan pelbagai c0ntent yang dimvatnaik di akaun TikToknya.

SaIah satu video TikTok Dae Hoon yang mendapat s0rotan w4rganet tak lain tak bukan adalah video perkahwinannya.

Video tersebut mendapat 11.0 juta t0ntonan di TikTok setakat ini.

Sama cantik sama padan

“Impian para K-P0ppers“

Menjengah ke ruangan komen, w4rganet rata-rata mengucapkan tahniah atas hari bahagia pasangan tersebut. Tak kvrang juga peminat Dae Hoon yang ‘p4tah hati’ sebab ‘0ppa’ mereka kini dah bergeIar suami orang.

Malah ada juga komen-komen mencu1t hati para K-P0ppers yang rasakan mereka ada ‘harapan’ merebvt hati para idoI K-Pop kesukaan mereka.

‘Tiba-tiba n1kah, p0pulasi orang korea yang single berkvrang’

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: SK

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*