“Dorang Beradik Ni Lawa…” -Foto ‘Letops’ Intan Najuwa, Ini Rupanya Kegigihan Adik Disebalik Tabir

Pelakon, Intan Najuwa merupakan antara selebriti wanita yang sering mendapat perhatian ramai dimana dia mulai diminati ramai dalam gandingannya bersama Remy Ishak menerusi drama Kekasih Paksa Rela.

Dia bagaimanapun semakin menjadi bualan hangat peminat drama tempatan pula selepas membintangi drama berjudul Tuan Danial dan Tak Sempurna Mencintaimu apabila dalam kedua-dua drama tersebut, Intan Najuwa membawa watak utama dengan menerima sambutan baik dan pujian daripada ramai.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Intan Najuwa, 23 🇲🇾 (@intannajuwa)

Pun begitu, selain popular di kaca televisyen Intan Najuwa juga selalu menjadi tumpuan di platform Instagram peribadinya dan antaranya beberapa keping foto ini.

Kelihatan Intan Najuwa dengan gayanya itu dipuji netizen disamping menerima ribuan tanda suka. Intan Najuwa bagaimanapun mengundang peminat terhibur dengan kegigihannya untuk mendapatkan foto yang cantik.

Dia menggunakan bantuan adik dan menggunakan ruang tangga dengan begitu baik lalu rakaman sebalik tabir untuk menangkap foto itu yang dikongsikan di ruangan TikTok ini menarik perhatian ramai dengan ratusan komen.

Melalui respon-respon netizen di video itu, telatah Intan Najuwa dan adik dia menghiburkan mereka dan dalam pada masa yang sama kecantikan mereka dipuji.

“Adoi la abang ipar pun suka menyakat…”

“Dorang beradik ni lawa lawa”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: NV

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*