‘Amin Idris Tak Nak Campur Isu Ebit Lew, Caprice, Nadir Tapi…’

KUALA LUMPUR: Pengacara program Islamik terkenal, Amin Idris enggan masuk campvr isu perdeb4tan antara Ustaz Ebit Lew dan Caprice namun dia berpesan terhadap individu yang dikenali ‘ustaz’ tidak mengervhkan lagi situasi yang sudah berlaku.

Amin menerusi Instagramnya menegur dan menegaskan bahawa ‘ustaz’ tersebut hendaklah menjaga kelakuannya malah mengingatkan kes mahk4mah antara Amin bersama individu itu masih belum selesai.

“Saya tak nak campur dalam 1su Ebit Lew, Caprice mahupun Nadir An Nuri. Saya doakan kebaikan buat mereka. Namun nasihat saya buat seorang ‘ustaz’, jangan masuk campur boleh? Kes mahk4mah awak dengan saya pun tak settle lagi.

“Jaga perangai, apa awak tulis akan jadi against awak di mahk4mah nanti. Pihak mahkamah akan melihat sikap dan kelakuan di media sosial. Kalau tak faham, sila rujuk peguam ‘ustaz’. Ikhlas daripada saya yang masih dalam kuarantin, p0sitif C0v1d-19,” tulisnya.

Menerusi ruangan komen, rata-rata pengikut dan peminat pengacara itu menyifatkan tindakan ‘ustaz’ tersebut tidak lain hanya mahu meraih perhatian orang ramai dan “gil4 glamor”.

Sementara itu, pelakon dan penyampai radio terkenal, Sharifah Shahirah, berkata, “Kita manusia biasalah, drama… pentas dunia,” komennya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariMaklumat

Sumber: Utusan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*